ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

پانزدهم دی ماه نود و دو بود که به خودم قول دادم هیچ وقت تو زندگیم قانع نباشم. همیشه چشمم دنبال اون پله بالایی ها باشد. تجربه ی این بیست و چهار و سال و نه ماه و خورده ای زندگی ثابت کرده هر وقت زیاده خواه بودم به اتفاقات و جاهای خوبی رسیدیده ام و هر وقت قانع شدم هم دقیقا به خواسته های قانعانه ام رسیدم و هیچ وقت از جایگاهم و روند اتفاقات راضی نبودم. (!)

امروز باز قانع شدم به کاری که هیچ ربطی به من و تحصیلات و هر چیز دیگه ای که مربوط به من است ندارد. قلبن از این اتفاق شاد نیستم ولی فکر میکنم باید از جایی شروع کرد و احتمالا اینجا نقطه ی آغاز جدیدی برای ادامه زندگیست؛ شاید جایی که مجبورم کند برای رسیدن به جایگاه اصلی تلاش کنم. 


+شازده کوچولو میگفت آدمیزاد هیچ وقت اونجایی که هست خوش نداره... 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:44


ایشالااااااااااااااا

چرا ناراحتی خوب؟؟؟

دل آرام سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:00 http://delaramam.blogsky.com

همیشه باید از "یه جایی" شروع کرد ولی بعد از اون دیگه نباید به کم قانع بود... امیدوارم موفق و پیروز باشی

درست میگی اینجا همون "یه جایی" هست که میگی...
بی شک اتفاقای خوبی در انتظارمه،

رهگذر چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:46 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com/

ایشالا جایی نباشه که ی عمر از شروعش پشیمون باشی و با هر قدمت به درست بودن تصمیمت ایمان بیاری...

ان شالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد