ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

رنگ خدا

میدونی چیه هیچ کی منو دوس نداره ..من میدونم چون نمیبینم همه از دست من میخوان فرار کنن .....معلممون میگه خدا شما نابیناهارو بیشتر دوست داره چون نمیبینید .ولی من گفتم خانم اگه مارو دوست داشت چرا مارو نابینا کرد تا اونو نبینیم بعد گفت خدا دیدنی نیست ولی همه جا هست میتونید اونو حس کنید . گفت شما با دستاتون میبینید .حالا من همه جارو میگردم تا یه روزی بالاخره دستم به خدا بخوره اون وقت بهش میگم... هرچی تو دلم هست... بهش میگم. 


 رنگ خدا - مجید مجیدی  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
خزوون چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:33 http://fempars.blogfa.com

کاش نابینا بودم و دلم خوش بود که چشم برای دیدن خدا ندارم. حالا هم که چشم هست باز هم نمی بینمش. چشمش رو باید خودش بده.


متن زیبایی بود دوست عزیز.
چند وقتی گرفتار درس و امتحان بودم و به همین دلیل نتوانستم چندان فعال باشم.

برای اتحاد میان طرفداران حقوق زنان و بحث میانشان یک انجمن به صورت آزمایشی در rozblog
تاسیس کردم.

خوش حال می شوم که با حضورتون، گرمی به اون جا ببخشید


موفق باشید

مسلم بیگ‌زاده پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:26 http://daftar-ensha.blogsky.com/

من عاشق فیلمای مجید مجیدی هستم.
همیشه فیلم‌هایی که می‌سازه خاص هستند.
اینم یکی ازشون.
یه چیزی هست که باید بدونید.
خدا هر وقت یه عضوی از بنده اش می‌گیره حتماً‌ یه نیرویی یا یه قدرتی بهش می‌ده که به قیه بنده‌هاش نداده.
اینو به این خاطر گفتم تا حس اینجور آدما رو باور کنیم و بهشون اعتماد کنیم.
ببخشید من این هفته کلاً سرم شلوغ بود.
اما خوشبختانه الان دیگه یکم فراغ فکر دارم. می‌تونم بیام و به دوستام سر بزنم
موفق باشید.

داستان هایی که مجیدی بهشون می÷ردازه بی نهایت ناب و البته در ظاهر ساده هستند این بزرگترین جاذبه ی کارهای مجی ست. منم خیلی همه کاراشو می پسندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد