ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

خیلی دور خیلی نزدیک

خدا؟
آره خدا خیلی بزرگه ...
خودمون ساختیمش که هر وقت توی دردسر افتادیم یکی از راه برسه و بگه خدا بزرگه؛ اما اشکالش اینه که زیادی بزرگه!

مسعود رایگان ---- خیلی دور خیلی نزدیک 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 14:42

اره راست میگی!! چه اشتباهاتی که با تکیه به بزرگی خدا نکردیم. غیر قابل جبران!!!

مسلم بیگ زاده پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:48 http://www.daftar-ensha.blogsky.com

سلام.
اول اینکه دستتون درد نکنه به بلاگم سر زدین.
و در ادامه، این یه خط خیلی بحث داره. از اعتقاد کورکورانه گرفته تا توکل واقعی.
اول اینکه، خود خدا هم قبول نداره ماها بدون فکر و تصمیم کاری رو انجام بدیم و بگیم به امید خدا یا هر وقت تو مشکل افتادیم بدون اینکه کاری کنیم بگیم خدا بزرگه.
خودش بارها گفته، انسان اشرف مخلوقاتمه. بهش مغز دادم. بهش این فرصت رو دادم خودش برای زندگی و آینده خودش تصمیم بگیره. واسه همینه در آخر بازخواستش می‌کنم چرا این راه رو انخاب کردی، چرای این کارو انتخاب کردی.
در کل خدا باعث و بانی همه مشکلاتمون نیست.
عذر می‌خوام، یه سری آدمای بی‌سواد و به اصطلاح مروج دین، یه سری حرفایی رو به خورد ماها می‌دن که خود ما از این دینی که به ما می‌گن خسته می‌شیم. والا اینی که یاد ما می‌دن دین نیست.
وای ببخشید اگه زیاد نوشتم.
راستی بلاگتون خلی خوشگله.
خیلی خوشحال می‌شم بلاگتون رو تو قسمت دوستام بزارم.
پس با اجزاتون پیش‌قدم شدم و لینکیدمتون.

سلام. کاملا قبول دارم. ممنون از لطفتون. من هم با افتخار لینکتون میکنم.

سهراب جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:58 http://sohrabkoshi.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری ، به منم هم سر بزن

فک نکنم وقت کنم بیام!!!

آدمک یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:51 http://darodivar.blogsky.com

کاش ما میفهمیدیم که هنوز هم بت پرستیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد