ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

نور, صدا, تصویر ... شروووع

با اطمینان می تونم بگم تو زندگیم چیزی نبوده که واقعا و با تمام وجود و قلبم طالبش باشم و بهش نرسیده باشم, دیر و زود داشته  ولی همیشه همونی شده که میخواستم, به همون چیزی رسیدم که آرزوشو داشتم, از این  بابت همیشه خدا رو شکر میکنم, چون بی شک خدا همیشه حواسش خیلی خیلی بیشتر از حق من بهم بوده و البته بعد از این هم هست.

این بار علاوه بر تلاش خودم نیاز به چیزی دارم ک بهش میگن شانس یا اقبال.مثل همیشه با توکل به خدا شروع میکنم و امیدوارم به آینده.

کاش یه روزی از همین روزا بیام و براتون بنویسم که این بار هم رسیدم, این بار هم شد آنچه باید میشد.

ممنونم که برام دعا میکنید... 

نظرات 3 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:07

میای
خیلی زود میام
و خوشحال و خوشحال تر میشیم برااات

امیدوارم...
ممنونم

طاها دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 14:18 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
ایشالا به زودی میشه...

سلام
ممنون

خورشید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 00:09

نمی دونم چرا همه ش تو فکر اون بازی نماد های شهریم...

:)))))


چرا ینی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد