ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

وزیر متخصص کجاست؟؟؟

دو روزه  که مجلس شورای اسلامی فعال تر شده و وکلای ملت تمام وقت مشغول به کار هستند. گرفتن رای اعتماد از سوی وزرای پیشنهادی بحث داغ هر مجلس و محفلی ست...

من در مورد وزرای دیگه نظری ندارم ولی در مورد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اقای مسعود سلطانی فر حرف دارم...

دکتر روحانی وعده ی شایسته سالاری داده بودند، فقط دوسال معاونت در سازمان تربیت بدنی برای گرفتن این جایگاه کافیه؟؟؟!!  بعد از وزارت محمد عباسی توقع داشتیم یه شخص متخصص در این مقام و جایگاه قرار داده بشه که متاسفانه باز هم نشد. 


تا روزی که به ورزش این کشور یک نگاه تخصصی نشه و هر کسی که با گرمکن ورزشی عکس یادگاری داره وارد حیطه های عملی و تخصصی ورزش بشه نمی توان توقع پیشرفت و تحول داشت. ورزش این مملکت امروز دست امثال رویانیان افتاده، امید داشتیم رئیس جمهور جدید نگاهی تخصصی به حیطه های مختلف داشته باشند اما باز هم تکرار اتفاقات قبلی و وزرای نالایق !!!


خداحافظ ای مرد !!!


از رفتنت خوشحالم چون سال های اوج جوانیم را خراب کردی

از رفتنت خوشحالم چون شکستن مردم ایران رو زیر بار بی پولی دیدم

از رفتنت خوشحالم چون شروعی جدید برای ایرانم هست

از رفتنت خوشحالم چون عزت ایران رو شکستی

از رفتنت خوشحالم هر چند خیلی طول میکشه تا به صفر برسیم

به هزاران دلیل نا گفته از نبودنت شادم



امروز آخرین روز توست و هیچ وقت دل ایران برای تو تنگ نخواهد شد.


رستنی ها کم نیست...

رُستنی ها کم نیست..

من و تو کم بودیم

خشک و پژمرده و تا روی زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست

من و تو کم گفتیم

مثل هذیان دم مرگ

از آغازچونین در هم و برهم گفتیم

دیدنی ها کم نیست

من و تو کم دیدیم

بی سبب از پاییز جای میلاد اقاقی ها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست

من و تو کم چیدیم

وقت گل دادن عشق

روی دار قالی بی سبب

حتی

پرتاب گل سرخی را ترسیدیم


با صدای زنده یاد فرهاد مهراد دانلود کنید

ادامه مطلب ...