ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

برای محبوبم

صدای زنگ تلفن ...

واسه امر خیر مزاحم شدن ...

میان خاستگاری ...

می پسندن ...

پسند میشن ...

آزمایش خون ...

محضر ...

سفره عقد ...

عاقد ...

بــــــــله ...

.

.

من تنها میشم ...


*محبوبه ی عزیزم آرزوی همیشگی من خوشبختی توست ... هر چند از لحظه لحظه نبودنت تو خونه دل گیرم .


http://s4.picofile.com/file/7945118060/2013_09_20_0859_0_.jpg

شریعتی برکنار شد!

یکی از ضد‌زن ترین روسای دانشگاه ها برکنار شد / دانشگاه علامه پس از هشت سال اختناق نفس کشید

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت علوم، دکتر حسین سلیمی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد. با حکم توفیقی وی جایگزین سید صدرالدین شریعتی، رییس قبلی دانشگاه علامه شد.

خبر برکناری صدر الدین شریعتی باعث خرسندی کلیه دانشجویان در ایران، بخصوص دانشجویان علامه و فارغ التحصیلان آن شده است


شدتِ خوش بودنِ این خبر را از دانشجویان علامه بپرسید


* امید ما رو همینطور زنده نگه دار روحانی ...

خوابم میاد

اگه از من بپرسید خوابُ بیشتر دوست داری یا بیداری,
حتماً میگم خواب. خواب چیزه عجیبیه، واقعاً خوبه، اصن یه جوریه، انگار
هم هستی هم نیستی. این بی فکری و بی وزنیه تو خوابُ که چیزی از
دورو وَرت نمیفهمی رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم. ولی کاریش نمیشه کرد. باید بیدار شیم.
مشکله منم همیشه ...... درست از همین جا شروع میشه.
وقتی چشامو باز میکنم، وقتی متوجه میشم هنوز زندم، دوباره تنهام.
مجبورم ادامه بدمو چیزی ام راضیم نمیکنه، حتی کار هر روزه ای که انتظارمو میکشه و یه وقتی عاشقش بودم.

خوابم میاد- رضا عطاران 
 
 
* ای منولوگ حرف دلم و بزرگترین دلیل جذب من به این فیلم بود...

"فراموشی"

تو را هرگز نمی بخشم

اگر روزی، ساعتی

                    نه

                      حتی لحظه ای

                      فراموش کنی

                                             که

                                                     دوستت دارم


http://s2.picofile.com/file/7911337197/1350931006974695_large.jpg