ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

حس خوبیه وقتی میخوای از شغلت بیای بیرون، اما مدیرت با لحن کاملا التماس گونه ازت می خواد بمونی نه تنها مدیر بلکه همه ی همکارا میزگرد تشکیل میدن که راضیت کنن بمونی، همه از این که داری میری تعجب می کنن و ناراحت میشن. این ینی موفق بودی. این ینی تو اولین تجربه ی شغلی تونستی خوب عمل کنی ... 


+ همیشه از این که یه فرد خنثی باشم که بود و نبودش فرقی نداره بیزار بودم. 

+ همیشه خواستم از هر جا گذشتم یه ردپا از خودم بزارم یه ردپای خوب و یه مشت خاطره و حس دوست داشتنی ... 

+ نمی دونم باید برم یا بمونم !!! 


وال پیپر

اگه روان شناس بودم به مراجعم میگفتم عکس پس زمینه ی تلفن همراه و کامپیوترشو نشونم بده، بی شک خیلی چیزایی که باید با توضیحش میفهمیدم با دیدن عکس ها متوجه می شدم، خیلی چیزا رو از حس و حال درونی یه آدم میشه از همین انتخابا فهمید. 

این قضیه در مورد شخص خودم که خیلی صادقه، همیشه تصویری رو انتخاب میکنم که معرف حال درونیم باشه. این اتفاق شاید زیاد هم عامدانه نباشه ولی ناخودآگاه تمایلم به همچین تصاویری هست ... الان که عکسای قبلی رو مرور میکنم کاملا شرح حالی از گذشته تا امروز پیش روم میاد، فکر میکنم در مورد خیلی هامون همین طور باشه، نه؟ 


این روزا عکس وال پیپرمو خیلی دوست دارم ... کاشکی یه روز اینطوری سوار اسب بشم ... 

فکر کنم حس و حال این روزام فهمیدنی باشه :)



نسبت یار به هر بی سر و پا نتوان کرد ...

حالا که نیستی باید یاد بگیرم چطور فرداهای بی تو را زندگی کنم. 

از خدا که پنهان نیست از تو هم نباشد، گاهی عجیب دلتنگت می شوم. اما یاد گرفتم رامش کنم و خاطراتت را بگذارم و بگذرم و باز برسم به بی کسی های شیرین و همیشگی ام ...

قسم به همان احساسی که روزی بود و امروز نیست، من خوبم. بهتر از تمام روزهایی که تو بودی و از بودنت سرشارم می کردی ... 


+ عنوان برگرفته از ترانه ای از گروه دنگ شو