ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

نافرجامی بده

برای همه چیز

حتی

خود کشی

....

نظرات 4 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 00:46

چیزی شده؟

نه

دل آرام جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 19:27 http://delaramam.blogsky.com

ایراندخت عزیزم من فکر میکنم برای خودکشی نافرجامی یه فرصت دوباره است. یعنی حتی اگه از همه چیز خسته شدی اما باز در میون سیاهی ها امید سوسو میزنه.

یه دوستی باهام درددل میکرد که خوشبختانه خودکشی نافرجام داشت و از این بابت خیلی ناراحت بود . کللللی با خودش کلنجار رفته بود تا تونسته بود خودشو قانع کنه ولی موفق نشده بود.
منم اون شب فقط به این فکر میکردم که واسه اون شخص چقدرررر این نافرجامی سخت و دردناکه
خوشبختانه من خوبم و حالا حالاها قصد زندگی کردن دارم... چیزهای زیادی دارم که باید از این زندگی بگیرم

دل آرام سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 22:47 http://delaramam.blogsky.com

الهی شکر
ایشالا اون دوست به روزهای پر نور و پر از امید برسه.
خداروهزار بار شکر که اوضاع خوبه

امیدوارم
ممنونم

معرفی اجمالی محصول: ست تیشرت مردانه و زنانه love story با طرح پسر دوچرخه سوار عاشق و دختر دوچرخه سوار عاشق که هر کدام بر روی هر تی شرت چاپ شده است و یکدیگر را کامل می کنند.در این طراحی از تصویر نقاشی شده پسر و دختر دوچرخه سوار و قلب استفاده شده است. با این تی شرت می توانید عزیزان خود را سورپرایز نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد