ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

برای محبوبم

صدای زنگ تلفن ...

واسه امر خیر مزاحم شدن ...

میان خاستگاری ...

می پسندن ...

پسند میشن ...

آزمایش خون ...

محضر ...

سفره عقد ...

عاقد ...

بــــــــله ...

.

.

من تنها میشم ...


*محبوبه ی عزیزم آرزوی همیشگی من خوشبختی توست ... هر چند از لحظه لحظه نبودنت تو خونه دل گیرم .


http://s4.picofile.com/file/7945118060/2013_09_20_0859_0_.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
همکلاسی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

سلام عزییییییییییییییییییییییییزم
خیلی وقت بود به وبلاگت سر نزده ب.دم
چقدر خوشحالم برا محبوبه...خیلی "خبر "خوبی بود ایشالله به زودی از این "خبرا "برا خودم و خودت
میگن یه غمی هست که فقط بچه های آخر خونه می فهمن ، اونم غم خلوت شدن آدمای سر سفره ست
ولی چه سعادتمنده اون مرد خوشبختی که همسفر راه محبوبه شد
امیدوارم لحظه لحظه ی زندگی شون پر از شادی و آرامش و پیشرفت باشه
مراقب خودت باش عزیزم

سلام عزیز
کم سعادت بودم این روزا...
ما که "خبری " نداریم ولی شما ایشالا خوش "خبر" باشی دوستم

نرگس سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

سلام عزیزم
مبارک باشه


گفته بود سفره عقدم قشنگ شده ولی فکر نمیکردم انقدر خوشگل شده باشه

آدم انقدر خواهر هنرمند داشته باشه همینه دیگه


حالا دیگه نویت شماست

سلام خانم
مرسی
بله دیگه... انواع سفارشات هم پذیرفته میشود. ایشالا سفره عقد علیرضا رو خودم بندازم

ای وای من که هنوز آمادگی ندارم... میخوام ادامه تحصیل بدم

رهگذر چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:39

سلام.تبریک...دیگه واجب شد ببینمت نه برا دیدنت برا شیرینی عقد محبوبه....تنها شدن تو خونه حس بدیه ایشالا زود از این حالت دربیای و مامان بابات ی نفس راحت بکشن.

سلام دوستم
چقدر مشتاق زیارت منی تو !!! شیرینی رو تشریف بیارید از خودش بگبرید من نهایت شوکولات آناتا مهمونتون میکنم
ای بابا.... من می خوام ادامه تحصیل بدم... به چه زبونی بگم آخه !!!

دل آرام چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:09 http://delaramam.blogsky.com

توی زندگی جدیدش الهی فقط خوشی ببینه.
مبارک باشه خیلی

ممنونم دل آرامم

mina شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:53

خواهر عزیزمونه محبوبه فرشته روی زمینه اشالا هر روزش از روز قبل بهتر و شادتر باشه
توهم زیاد غصه نخور تنهاییت زیاد دووم نمیاره

اره خوب.... من که تو خونه نیستم که این تنهایی بخواد اذیتم کنه!
ولی وقتی میرم چی !!!

نبردبون جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

بیدارشو بچه کی میخوای بزرگ بشی این غمی نیست که خونه دل گیر بشه

من بیدارم
در این مورد شما توانایی قضاوت ندارید

نبردبون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:21

برو مشقات رو بنویس بچه که نباس رو حرف بزرگترش حرف بزنه

مشقامم می نویسم
بزرگتر بداخلاق

نبردبون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

ﻫﻤـــــﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ


ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ، ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯿﮑﻨﺪ


ﻭ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻨﺸﺎﻥ ، ﺩﻟﺖ ﻧﻤﯿﮕــﯿﺮﺩ


ﺍﻣﺎ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ، ﻓﺮﻕ ﺩﺍﺭﻧﺪ


ﻭﻗﺘﯽ ﻭﺍﺭﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽﺍﺕ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ، ﻫﻤﻪ ﺟﺎﻫﺎﯼ ﺧﺎﻟﯽ


ﺭﺍ ﭘﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ


ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ، ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﺎﺷﻨﺪ


ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻧﺸﺎﻥ ، ﺳﯿﺮ ﻧﻤﯿﺸﻮﯼ


ﺗﻌﺪﺍﺩﺷﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﯿﺴﺖ


ﺍﯾﻦ ﺁﺩﻡﻫﺎ ﺭﺍ ، ﻧﺒـــﺎﻳﺪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ


ﺍﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ، ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﺍﻧﺪ


ﺍﻧﮕﯿــــــﺰﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺪ


ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﯿـــــــــﺸﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ، ﺗﺎ ﺁﺧــــــــﺮ


ﺩﻧــــــﻴﺎ ...

مرسی.... مرسی خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد