ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

24 سالگی

کلی نوشتم و پاک کردم ولی ذهنم سامان ندارد

ساده می نویسم

من 24 ساله شدم


با صدای محمد نوری گوش کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
بابالنگ دراز چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:10

24زیاد نیست یعنی هنوز زیاد نیست تبریک

ممنونم
بستگی داره چه قدر خسته باشی...

بابک اسحاقی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:47

سلام و تولدت مبارک دختر ایران

منور کردین کلبه ی مارو جناب اسحاقی
ممنونم از لطفتون

رهگذر جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

و چقدر شرمنده شدم.......................
تولدت مبارک ایراندخت عزیزم.

شرمنده؟؟؟ خدا نکنه دوستم.
ممنونم

جودی آبوت با موهای مشکی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:41 http://judy-Abbott.blogsky.com

من همیشه تصورم این بود که آدم به 20و خرده ای میرسه خیییلی بزرگ شده ولی خودم رو که میبینم دیگه اون اعتقاد رو ندارم
تبریک میگم

سلام جودی ... اسمت فوق العاده س
اره. منم تا قبل از 20 سالگی همیشه حس میکردم وقتی بشم یه دختر بیست و چن ساله خیلی متفاوت خواهم شد(خیلی خانم خواهم شد) ولی الان که دارم نیمه ی ایم دهه میگذرم میبینم من همونی که بودم موندم و قابل تغییر نیستم حتی اگه 50 ساله بشم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد