ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

دیکتاتور





علاالدین: من تو یه سفر عرفانی بودم. الان فهمیدم که ظاهرم شبیه دیو میمونه، ولی تو باطنم آدم خوبی‌ام. درست مثل میوه مفروم می‌مونم، ظاهرم سخت و سفته ولی درونم نرم ...و لذیذ.
نضال: پوووف! نه حقیقتش اینه که تو مثل پیازی. ظاهرت یه آدم خون‌خوار و عوضیه که اگه بازش کنی ده لایه دیگه آدم عوضی زیرشه!
The Dictator
2012
نظرات 5 + ارسال نظر
الف چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:04

در کل من با فیلمش حال نکردم شاید بعضی تیکه هاش باحال بود اما در کل چندش بود ...
راستی اسم محموتی رم میارنا ..خیلی معروفیما ....

اره خوب ... ما کلا خیلی معروفیم!!!
نه اینکه میخاییم جهان رو مدیریت کنیم و همه مردم مظلوم رو از ستم نجات بدیم همه میشناسنمون!!!!

همکلاسی جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:17

راه اندازی دوباره وبلاگت مبارک خانوووم
خیالت از مشروطی راحت شد به فکر حل مشکلات بشریت افتادی؟ تو اگه خیلی بلدی یه فکر به حال دانشکده ی آباد خودت بکن...

والا خیال من که اصلا راحت نیست با اون گلی که روز آخر کاشتم!!!
دانشکده رو با هم آباد میکنیم... در قدم اول باید یکی دیگه اونجا نباشه... این یه کارو تو بکن باقیش با من...

آرام شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38

گلدختر وبلاگت خیلی مشکل داره
چندوقته نمیتونم اصلا بخونمش امروز یه ذره روبه راه تر بود

سلام ارام جان
نمیدونم مشکلش چیه... چشم بررسی میکنم...

غزل وحامد شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:34 http://httpwww.ghazalejoon.blogfa.com

هر کی پایه هست بره پابوس امام رضای خوبمون

صلوات خاصه امام علی بن موسی الرضاعلیه السلام

را با همه وجودش نثار مادر مهربونش کنه...
"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی وحجتک علی من فوق الارض ومن تحت الثری الصدیق الشهیدصلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک"

عمو عماد سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 http://emad-milanloo.blogfa.com

سلام
فیلمشو دیدی؟! واعقا در عین طنز حرفای قشنگی هم میزنن و بازیای سیاستو نشون میده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد