ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

گشت ارشاد

حروم اون آمپولیه که دونه ای 220 هزار تومن پولشه و تو باید ماهی سه تاشو بزنی...
حروم زندگی این بدبخته که حسرت یه عروسی به دلش مونده..زده بالا ، متوسل شده به تابلوی کائنات...
حروم اون نزول خوره که اگه سر ماه پول با اسکونتش حاضر نباشه،اسباب و اثاثیه پدر و مادر من رو بعد از 30 سال کار تو آموزش و پرورش این مملکت میزیزه سر کوچه...
حروم اون ماشینی که آیینه بغلش ، دیه ما سه نفره ...

( حمید فرخ نژاد.......گشت ارشاد)

کارگردان : سعید سهیلی 
 
نظرات 5 + ارسال نظر
الف دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:29 http://www.alefsweb.blogsky.com

با کلیت فیلم مشکلی نداشتم هر چند کارگردانش رو دوست نداشتم و بیشتر به عشق پولاد کیمیایی رفتم جشنواره .اما به تحریک دوستان وسط فیلم بلند شدیم البته بعد از انکه به تحریک همان دوستان و پسر عمو که خودش را در حد اسپیلبرگ و کامرون می داند فیلم را هو کردیم . یعنی اگر خودم تنها بودم فیلم را تا انتها می نشستم و می دیدم .
......
اما با این دیالوگها مشکل دارم که اتفاقا تو چند تا وبلاگ دیگه هم دیده بودم و دوستم برام ای میل کرده بود. این درست نیست چون دنیا به کام من نیست من حق خودم بدونم که دستم رو بکنم تو دسترنج دیگران .این درست نیست که چون من تو دنیا نامردی دیدم حق خودم بدونم که به زور از دیگران دیگرانی که هیچ گناهی ندارند حقم رو پس بگیرم .این درست نیست که از اب گل الود ماهی بگیرم .....وووو اما به قول یکی از همان فیلم های سینمایی (چهارشنبه سوری ) یه بارم درست نباشه ....
اما ایا با همین یه بار تموم می شه.؟
پر حرفی کردم شرمنده .

خزوون چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:35 http://fempars.blogfa.com

به قول دوستی که بالا کامنت زده درست نیست که خیلی چیزها را تقصیر دیگران دانست اما متاسفانه فاصله طبقاتی خیلی زیاد شده و
طبقه ی متوسط از بین رفته و شکم گرسنه فلسفه نمی داند!

مسلم بیگ‌زاده پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:35 http://daftar-ensha.blogsky.com/

من این فیلم رو ندیدم.
اما از آقای جمید فرخ نژاد خوشم میآد. فکر کنم اولین فیلمی که ازش دیدم تو فیلم عروس آتش بازی می‌کرد اون موقع سیگار قاچاق می‌کرد. فیلم‌های زیادی بودن که فقط و فقط به خاطر حمید فرخ‌نژاد نگاه کردم؛ مثل: حلقه سبز، به رنگ ارغوان، حبیب و ...
اما اینو هنوز ندیدم.
اما از یه چیز ناراحت شدم.
از اینکه یه عده پیدا میشن که این قدر بی ادب باشن.
خیلی وقتا پیش میآد که من از چیزی یا کسی خوشم نمی‌اد. اما سکوت می‌کنم و بعداً تو خلوت بهش می‌گم تا هم ادب رو رعایت کرده باشم و هم اینکه باعث هرج و مرج نشده باشم.
اگه قرار باشه هر وقت احساس خوبی نداشتم و همون لحظه نشونش بدم؛ عذر می‌خوام، هیچ فرقی با حیوان ندارم.
خوبه یکم مثل انسان فکر کنیم و عمل کنیم.
ببخشید من قصد توهین به شخص خاصی ندارم و نداشتم. کلی عرض کردم.
همیشه دوست داشتن و نداشتن کاملاً‌یه امر نسبیه. پس باید آدم تو اینجور مواقع صبر کنه ببینه چی میشه.
پستت جالب بود.
دستتون درد نکنه.

راستش من خودم هم این فیلم رو هنوز ندیدم. این دیالوگ رو ازش دیدم برام جالب بود گذاشتمش. ممنونم از حضورتون.

الف جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:36 http://www.alefsweb.blogsky.com

من اشتباه فهمیدم این اقا منظورش با من بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه فکر نمیکنم. شما که حرفی نزنید.

mahdi دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:54 http://eagle-eyed.blogfa.com

سلام...

میشه لینک دانلود کامل فیلم رو واسمون بذاری؟؟؟!!

آخه فقط تیزرش رو واسه دانلود گذاشتن توی نت :(

سینما هم که نمیتونیم ببینیمش چون جمش کردن از روی پرده!! :((

ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد