ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

من و تو و شازده کوچولو

- شازده کوچولو رو خوندی؟

+ نه بابا، اون که داستان کودکانه! 

- نخوندی که میگی داستان کودکه! اگه حوصله خوندن نداری فعلا فایل صوتیشو برات میفرستم، حتما حتما یه دور با دقت گوش کن. باشه؟

+ باشه. 

--------------------------------------------

میبینی ... شازده کوچولو اصلا داستان کودک نیست، شازده کوچولو چیزیه شبیه معجزه، میشه از خط به خط این کتاب دنیا دنیا درس گرفت و طبق الگوهاش بهتر زندگی کرد. 

وقتی با هر حرف و اتفاق یکی از جمله هاشو میگم برات، وقتی رفیق دلتنگی ها و غم ها و عاشقی ها و شادی هامون میشه، ینی این یه قصه از زندگی تک تک ما آدماس. 

ادم اگه گذاشت اهلیش کنن، بفهمی نفهمی خودشو به این خطر انداخته که کارش به گریه کردن بکشه و چه دیار اسرار آمیزیه دیار اشک، بعضی آدما و بعضی اتفاقا ارزش اشک ریختن دارن ... مثل تو.

---------------------------------------------

روباه چقددددر حق داشت که گفت "همیشه ی خدا یه پای بساط لنگه" ! 

انگاری خدا حال نمیکنه بدون دردسر و غصه، به بنده هاش حال بده . همیشه یه مشکل و دردسر تو هر مسیری هست! هیچ وقت، هیچ جای زندگی هیچ کس کامل نیست!




نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:25

- زیبایی ستارگان به خاطر گلی است که دیده نمی‌شود...
من در جواب گفتم:‌ "البته!" و بی آنکه حرف دیگری بزنم به چین و شکن شنهای بیابان در پرتو مهتاب نگاه کردم.
او باز گفت: بیابان زیباست.
و راست می‌گفت. من همیشه بیابان را دوست داشته‌ام. آدم روی یک تپه شنی می‌نشیند، چیزی نمی‌بیند و چیزی نمی‌شنود، و با این وصف چیزی در سکوت و خاموشی می‌درخشد...
شازده کوچولو گفت: چیزی که بیابان را زیبا می‌کند چاه آبی است که در گوشه‌ای از آن پنهان است...


من با این پسرک عشق می کنم صدیقه.. کلمه به کلمه..جمله به جمله..

دقیقا حستو میفهمم... منم همین طورم
ممنونم از بازگو کردن این قسمت زیبا و دوست داشتنی

خورشید جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:28

گاهی فکر می کنم شازده کوچولو اون کودکی پرنوریه که فراموشش کردیم.

بچه ها یه طور دیگه دنیا رو می بینن.
یه جور ساده و قشنگی..

من دارم از بچگی گذر می کنم.
دلم نمی خواد این نگاه فراموش شه.

سن ادم بالا میره. ناگزیره ولی هنر منو تو اینه که بتونیم کودک درونمون رو زنده نگه داریم

طاهر دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:58

با شازده کوچولو دنیا چقد زیباست

بله . خیلی زیاد

بانوچه دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 19:48 http://banooyekaghazi.blogfa.com/

خیلی زیباست موافقم .

رهگذر شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com/

"همیشه ی خدا یه پای بساط لنگه"
خیلی باهاش موافقم

آخ آخ آخ ... داغون اصلا...

سجاد دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 http://www.tfn.blogsky.com

همیشه یه مشکل و دردسر تو هر مسیری هست! هیچ وقت، هیچ جای زندگی هیچ کس کامل نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد