ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

وجود خارجی

حدود 24 ساعت ارتباطم با دنیای خارج قطع که نه محدود شد. لب تاپ به خاطر مشکلی قدیمی به مدت یک شب برای تعمیر پیش من نبود و موقع برگشت از شرکت گارانتی متوجه شدم سیم کارتم هم قطع شده !!!

به این ترتیب ارتباط من به طور مستقیم با دنیای خارج قطع شد. حس خوبی نداشتم. انگار قسمتی از وجود من نبود، زنگ خورم ابدا زیاد نیست اما همین که بدونم اگر کسی قصد ارتباط داشت در دسترسم برام کافی بود. دیروز این امکان از من گرفته شده بود، انگاری همش یه چیزی گم کرده باشم کلافه بودم !!!


فکر میکردم واقعا روزهایی که نه موبایل داشتم نه بعد مجازی وجودم را این جا پیدا کرده بودم، زندگی برایم چطور می گذشت؟! چطور سرگرم می شدم؟! الان یام نمیاد ولی مطمئنا اون روزا هم زندگی خوبی داشتم ...

این که چرا اینقدر دیوانه وار وابسته تکنولوژی شدم رو نمی دونم، یا حتی اینکه این وابستگی خوبه یا نه ...


شاید چون فضای مجازی بعد دوست داشتنی تر وجودم را به خودم شناسانده... بعدی که از قید نام نشان خارج است. با آدم هایی در ارتباط است که فقط خوانده می شوند ... آدم هایی که خارج از هر دروغ و ریا و تظاهری فقط انسانند ... آدم هایی که گاهی دوست داشتنی تر از واقعی ها می شوند و یک قسمت خیلی دوست داشتنی زندگی تبدیل می شوند. آدم هایی که هیچ وقت ندیدمشان، آدم هایی که واقعا دوستشان دارم ...


خوش حالم که وجود خارجیم را پس گرفتم.

نظرات 6 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 http://delaramam.blogsky.com

اینجا جنس آشنایی ها دقیقا فرق داره. اینکه تو اسمت چیه و خونه ات کجاست و چقدر تحصیلات داری مهم نیست. اینکه چقدر اهل دلی و چقدر ارزش یک متن خوب رو درک میکنی مهمه. اینجا ما بدون تصویر دل میبندیم به مهر هم و همین ارزشمنده...
خداروشکر که اوضاع برگشت به حالت قبل :)

ممنونم

بابالنگ دراز چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:29

تقریبا اینجا همه مهربونن ولی نمیشه کسی رو اونجور که باید شناخت .وابستگی هم خوب نیست به نظر من

اره قبول دارم آدمای اینجا میتونن مثل اسم محیطش دروغی باشن!!! ولی می تونن نباشن، مگه نه؟

بابالنگ دراز چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:02

بهههههههله.میتونن نباشن ولی نتونستن خیلی سخت تر از تونستن هست و ادمها هم کار راحت یعنی تونستن رو انتخاب میکنن دروغ توی فطرت انسان هست حالا بعضی ها میارنش بالا بعضی ها هم تو اعماق وجودشون چالش میکنن

هر جایی هر شخصی خوبی یا بدی های مخصوص خودشو داره...
قابل تعمیم نیس

رهگذر چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:03 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

تو؟ بدون دنیای مجازی؟ تصورشم محاله.......

اینو تو بهتر از هر کسی درک میکنی... تو میدونی چه به سر من اومده اون روز

بابالنگ دراز پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

تو بدی و دست خودتم نیست. خبیث

بله بله
خوبه که اینو میدونی... خوش حالم

مسلم بیگ‌زاده جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:22 http://beigzadeh-m.ir

می‌دونم چی می‌کشی!
من سال‌های اول زندگی مشترکمون، تعطیلات عید رو می‌رفتیم روستای پدری خانوم.
جاتون خالی! تنهای چیزی که از قرن 21 میشد اونجا دید، برق بود. وگرنه هیچ چی اونجا نبود. کلاً اون روزا ارتباطم با دنیای بیرون قطع میشد و هر کی زنگ یا اس می‌داد چند روز بعد می‌فهمیدم.
انگار تو زندون بودم. همش حس می‌کردم یه چیزی کم دارم.

ابز اونجا یه سرگرمی داشتید...
ولی بازم وحشتناکه... البته که وابستگی ما به این تکنولوژی اصلا خوب نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد