ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

طعم خوش پاییز

ساعت 6 صبح بعد از 4 ساعت خواب بیدار میشم و انگار که 12 ساعت خواب بودم، اتفاقی که کمتر واسه من پیش میاد که خواب سیر و سرحال باشم، با هوای خنکی بهم می خوره که خواب کامل از سرم میپره.

"صبح به خیر پاییز"

بیرون یه هوای اورجینال پاییزی و بارون نم نم... از این بهتر نمیشه. همه چی عالیه واسه پیاده روی تا مترو. از زیر بارون بودن لذت می برم اما هوای گرفته ایستگاه ولیعصر رو دوست ندارم.

ساعت 10 موقع ارائه درس از صدای ضربه بارون به شیشه های کلاس لذت میبرم و کلامم رو گم می کنم. واژه کم میارم واسه توضیح مطلب، اما زود جمعش می کنم...

تو مسیر برگشت هنوز هوا بی نظیره، حاضرم ساعت ها تو این هوا پیاده روی کنم بدون هیچ عجله و خستگی...

پاییز بهترین هدیه خدا به منه... وقتی هوا پاییزی می شه انرژی عجیبی پیدا می کنم واسه زندگی، حس میکنم می تونم از لحظه لحظه ش لذت ببرم... ثانیه ثانیه ش رو زندگی کنم، با همه وجود زندگی کنم...

خدایا ممنونم که پاییز رو آفریدی ...


 پاییز را بشنوید

نظرات 10 + ارسال نظر
نبردبون یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:45

صدای باران می آید

دلی جایی تنگ است

تو گریستی یا من؟!

نمی دونم...
من که نبودم

بابالنگ دراز یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

حتما پائیز بوده :)

شاید
ولی هر کی بود دستش درد نکنه.... همه چی عااااالی بود و هست

چرا تغییر نام دادی؟؟؟!!!

بابالنگ دراز یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

هویجوری .چیه با مزاجت سازگار نیست آبانی

همه چی به مزاج من میخوره... کلا ادم سازگاریم
آبانی
میدونی که من عاشق این کارتونم

بابالنگ دراز یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:14

منم عاشق جودی هستم

جودی منم
حواست باشه هاااااا

بابالنگ دراز دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:14

جودی موهاش گرمزی بود تو گرمزی هستی مگه

من دلم مث جودی شاده
مهم نیس رنگ موهام که

مسلم بیگ‌زاده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 http://beigzadeh-m.ir

سلام
روز قشنگ و دل‌انگیز پاییزی‌ات بخیر باشه.
هوای این روزا واقعاً فوق‌العاده است.
من که دارم تمام سعی‌ام رو می‌کنم که ازش لذت ببرم.
اما حیف که نمی‌ذارن.
الان دارم فایل رو دانلود می‌کنم، ببینم چی توشه!

سلام.
وقت شما هم بخیر...

مسلم بیگ‌زاده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 http://beigzadeh-m.ir

چقدر این پیکوفایل کنده!
هنوز دانلود نشده...

این اینترنت بی نظیره

مسلم بیگ‌زاده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 http://beigzadeh-m.ir

دانلود شد...
دارم گوش می‌دم

مسلم بیگ‌زاده دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 http://beigzadeh-m.ir

چقدر قشنگ خونده!
از این تیپ خواننده‌ها خوشم میاد؛ صداشون مردونه است.

غمگینه فصل پاییز
اما غمش شیرینه...

خیلی آهنگ خوبیه

نرگس پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:46 http://nbeheshti.persianblog.ir/

من خیلی با پاییز حال نمیکنم
هوای ابری و بارونی را دوست ندارم
من به نور خورشید وابسته ام
ساعت زندگی من خورشیدیه
البته رنگ برگ های پاییزی یکی از قشنگ ترین نقاشیهای خداست

خورشید زندگی شما همیشه تابان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد