ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

انگار مثل اصحاب کهف از خواب بیدار شدم بعد از حدود یک ماه و نیم بی اینترنتی! بلاگ اسکای آبی شده. سرعت بالا رفته. همه وبلاگ ها کلی نوشته ی جدید دارند که فکر نمیکنم بتونم همشون رو بخونم و ...

دلم تنگ شده بود برای وب گردی های بیخودی و بی هدفم.

به یه نتیجه ای رسیدم:

دیگه مثل قدیما به اینترنت و دنیای مجازی وابسته نیستم. فکر کنم یه ذره (فقط یه ذره) دارم آدم متعادلی میشم، فکر کنم!

دلم برای همتون تنگ شده بود. :) 

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:14 http://delaramam.blogsky.com

اولا که خوش برگشتی. بعدشم که خیلی خوبه اعتیاد رو بذاری کنار اما اصلا خوب نیست کلا ترک یار و دیار کنیاااااا
دل ما هم برای تو تنگ شده بود

طـ ـودی جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:59

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد