ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

me & u together forever

داشتن یک دوست همیشه خوب است؛

کسی که تو روزایی که از خانه و خانواده دوری، بشود بک جور دلگرمی و آرامشِ عمیق و واقعی. 

کسی که همیشه و در جاییِ که باید، باشد. 

کسی که وقتی بهش فکر میکنی ذهنت لبریز بشود از خاطره، خاطراتی از بهترین و شادترین و تکرار نشدنی ترین روزهای زندگی. 

کسی که دیدن موفقیت هایش تو زندگی تا جایی کیفورت کند از شادی که از پیروزی و موفقیت خودت شاد و سرخوش میشوی.

تو دختر "نون" فروردینی و قلب بهار، همیشه بهاری باش نازنینم.


+برای فرزانه ترین فرزانه دنیای کوچک من.

+اسم بهترین دوستتون چیه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
چرت گو! سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 http://chertgo.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی دارین .خواستین وبلاگ منو هم ببینین :-)

خورشید سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 17:02

حالا که فکر می کنم یه عالمه دوست دارم..ولی هیچ بهترینی ندارم.
و بهترین هیچ کس نیستم..
به قولی این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است
:(



+ خودت خوبی عروس؟

راستش منم نمیدونم بهترین کسی هستم یا نه ...!
ولی بهترین دارم. حتی بیشتر از یکی

+بله که خوبم. تو خوبی خورشیدم؟

فروردین شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:44 http://ashteroh.mihanblog.com/

کسی با این ویژگی‌ها به ذهنم نمیاد. متاسفانه . حسی مثه "خورشید" پیدا کردم. شاید خودمم برای کسی اینطوری نیستم ک انتظاری از دیگران داشته باشم.
این ویژگی‌ها توی یه نفر جمع نشده برام. بابت ِخوش‌قلبی‌تون تبریم کی‌گم. شاید اونی که این وسط مهم‌تره ذهنیتی باشه که به دوستاتون دارین، نه واقعیت. به هر حال نکته‌ی مهمی بود.
ارادت

ممنونم
ولی فکر میکنم اگر با دقت تر دور و برتون رو بگردید همچین کسانی رو پیدا میکنید
و همچنین. شاد و سلامت باشید

دختر نون فروردین شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 00:49

جودی ابوتم اینه اسمه بهترین دوستم
تو واسه من دوست نیستی خیلی وقته جزئی از وجودم شدی خیلی وقته تو تنهایی ها پلک رو هم میزارمو باهات حرف میزنم با خوشی درونم اینقد حرف میزنم که پر از خالی میشم
you and me toghether for ever

طـ ـودی شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 15:42

بهترین
نمیدونم! دارم اصن...؟!!
یه چندتایی هستن، خوبن، خوبن...

همینم خوبه... خدا زیادشون کنه....

خورشید دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:11

سلام..
نمی دونم حکمتشو..
1 ماه قبل اینجا کامنت گذاشته باشم که بهترینی نیست..
1 ماه بعدش بیام و ببینم و بگم.. هست هست

ما 6 تا بهترینای همیم. من و آذین و سحر و مینا و غزل و صادق.
یه دونه دو تایی.. من و فرنوش..

همه ش 1 ماه گذشته ها..



حال و احوال عروس خانوم؟
نیستی.. دلمون تنگ شد.

سلام خورشیدم خوبم
خیلی خوبه که نعمتای زندگیتو دیدی ... خوشحالم

هستم خانم. منم دلتنگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد