ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

یه تمرین جدید برای خودم گذاشتم

میخوام یاد بگیرم آدم ریزبین و نکته سنجی باشم. میخوام  تمرین کنم وقتی کسی در مورد چیزی ازم سئوال پرسید نکته به نکته توضیح بدم، باورم بشه که همه آدما اطلاعات قبلی منو در مورد همه چیز ندارن. از اول بچگی که تو مدرسه سرگروه میشدم برای تمرین با بچه های ضعیف تر به مشکل بر میخوردم. تازه میفهمم هنوزم این مهارت رو ندارم ... هنوزم شرح مطالب برام سخته. 


+اگه راهکاری دارید خوشحال میشم کمکم کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
کوهستان سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 17:24 http://koohestaan.blogsky.com

سلام،
خوبه که نوشتید دوباره.
عبارات یکسان در فرهنگهای مختلف معنای یکسان ندارند.
این از خودمه.
برای جلوگیری از سوءتفاهم روشهایی وجود داره. یه مطلب جالبی تو عصر ایران هست میتونید اونجا جستجوش کنید.
تلاش برای توضیح مفاهیم کار ساده ای نیست ونیاز به تلاش داره.

سلام
ممنونم
تلاش میکنم

فروردین سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 20:23 http://ashteroh.mihanblog.com/

کلیدشو خودتون پیدا کردین. ولی صبر و حوصله توی آموزش چیزه لازمیه. بدون صبر نمیشه. محبت این جا هم به کار میاد. توی ذهن‌تون فرض کنین انگار دارین با حوصله یه چیزی رو به یه دوست صمیمی و دوست‌داشتنی تعریف می کنین و توضیح می‌دین. کسی که هرچندتا سوالکه بپرسه از محبت‌تون به‌ش چیزی کم نمیشه و با حوصله ادامه می‌دین.
خخخخخ منبر مفصلی بود

اخه مشکل علاقه یا عدم علاقه نیست... من کلا پیش فرضم اینه که همه اون چیز هایی که من میدونم رو میدونن!!!

دل آرام جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 http://delaramam.blogsky.com

به نظرم میتونی از ریز نوشتن شروع کنی. مثلا یه قسمت از یه داستان یا فیلم رو برای خودت یا حتی اینجا برای ما با جزئیات بیان کنی. فکر کنم کمکت کنه.

درست میگی دل آرام جان ...
باید سعی کنم اینجا هم تمرین بزارم برای خودم

ممنونم عزیزم

خورشید جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:20

هیچ امیدی نیست صدیقه.
مجبوری بشینی و آه بکشی و حسرت ماهایی که انقدر خوب و ماهیم رو بخوری..
هی..

جانم؟؟؟؟؟؟

طاها یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 16:27 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

چه خاطره تلخی...
من دوتا دندون عقل جراحی کردم،نگران نباشید هیچمشکلی پیش نمیاد

شاد باشید

سلام
دلم میخواد یه بار دیگه اون آدمو ببینم و بهش بگم چه بلایی سر تصور من از حرفه ش آورده!

محبوبه دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:01

سلام.راه حلش حوصله و صبوریه.مشکلت تو توضیح بی حوصله بودنه.این مشکل همه باهوشاس چون فکر میکنن همه مثل خودشونن.

اووووف این اولین باری بود که اینحا ازم تعریف کردی ! اصن یه حس غریبی بهم دست داده!!!
خوب نمیخوام اینطوری باشم دیگه ... دوست دارم یه آدم باحوصله و صبور باشم. مثل تو

رهگذر شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com/

هوم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد