ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

مسلمانان طالبانی!

فاطمه چند سالی از ما کوچکتر بود، یعنی الان باید حدود بیست سالگی را پشت سر بگذارد. دختری که خدا هیچ چیز را در آفرینشش کم نگذاشته، هم زیبا هم خوش اخلاق و مهربان و خنده رو. چند سال پیش ازدواج کرد و الان در تدارک مراسم عروسی و خرید جهزیه و دکوراسیون منزل و این ها بودند. منتظر شنیدن تاریخ عروسی بودیم که ...

دختر مذهبی از خانواده ای کاملا مذهبی که با یک روحانی وصلت کرده، ظاهرا همه چیز درست بود، تا اینکه چند شب پیش، جناب آقای داماد جای اینکه برای کسب اجازه ی مراسم عروسی خدمت خانواده ی همسر برسد، در ملاقاتی با پدر و مادر فاطمه گفته که نمیتواند با دخترشان ازدواج کند. این حرف اینقدر داغ نداشت که دلایلش آتش میزد به قلب و روح ما، بگذریم از حال فاطمه ...

دختر شما زیادی شاد است. دختر شما تلوزیون میبیند و در اسلام تلوزیون حرام است. دختر شما گاهی کمی آرایش میکند و من دوست ندارم. دختر شما با برادر و اقوام من سلام و احوال پرسی میکند و توقع دارد من با خواهر و زن برادر او صحبت کنم در حالی که در اسلام این کار حرام است. دختر شما ... ... 


+ از آدمای افراطی بیزارم. تو هر دین و مذهبی که باشن. از دینشون هم متنفرم.

++ برای آرامش فاطمه دعا کنید.

نظرات 11 + ارسال نظر
طاها سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:43 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

اول باید بگم دلم به درد اومد،خیلی زیاد.و بعدش هم با این توصیف ها نمیشه قضاوت کرد اما عجیبه که درباره ی این چیزها با هم صحبت نکرده بودند...

امیدوارم خدا به آروم شدن فاطمه خانم کمک کنه
برای ایشون و شما آروزی سلامتی و شادی دارم

سلام
راستش برای منم عجیبه ... ولی کنار آمدن های فاطمه اجازه داده تا امروز پیش بیان الان جدا شن وگرنه عقدشون چند ماه هم طول نمیکشید! بحث قضاوت نیست، زیادن کسایی که بعد از دوران نامزدی و عقد به این نتیجه میرسن، حرف سر دلایل ایشون هست!

ممنونم. برای شما هم

فروردین پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:50 http://ashteroh.mihanblog.com/

دعا برای فاطمه خانم و شفای مریضان

ممنون

طـ ـودی جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 http://b-namoneshon.blogsky.com/

من جای فاطمه باشم جای غصه خوردن خوشحال میشم!!

من و تو جای فاطمه نیستیم چون هنوز ازدواج نکردیم. چون همه جهیزیه مون رو نخریدیم تا ماه دیگه بریم سر خونه خودمون.
فاطمه هم یک سال دیگه خوشحال خواهد بود بی شک. ولی امروز روزای سختی رو میگذرونه!

محمد جواد شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:24

امیدوارم با این که زخم بدی به روح این خانوم وارد شده ولی خودش رو بسازه برای دوباره زندگی کردن چون هنوز زندگی ادامه داره. با همچین رفتارهای هست که فاتحه اسلام خونده شده .

امیدوارم

محبوبه دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:15

چنان با احساس نوشتی انگار فاطمه خواهرته.

بنی آدم و این صحبتا خواهرم... بله ... ما دردِ مردمو داریم. چی فکر کردی

امید رضایی هنجنی یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:19 http://delbarg.blog.ir/

سلام
امیدوارم همه آرامش داشته باشن تو زندگیشون و فاطمه خانم هم همینطور
البته هم افراط بده هم تفریط
متاسفانه الان یه سری افراطی هستند و سری مقابل هم از اونور پل افتادن. ینی برعکس اینی که گفتی هم خیلی اتفاق میفته که طرف به خاطر اینکه خواستگارش به خدا اعتقاد داره ردش میکنه یا ...

سلام
کلا آدمای جوگیر خیلی خطرناکن ، در هر زمینه ای هم که باشه فرقی نمیکنه!

نرگس جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:57 http://nbeheshti.persianblog.ir/

برای فاطمه عزیز حتما سخت است
ولی جای شکر دارد که به خانه چنین فردی پا نگذاشت

دقیقا همینطوره .

خورشید شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:21

همینا میشن عوضیایی که خودشون برای خودشون دستور جهاد میدن.
همینا میشن طالبان و داعش.
همینا آتیش به پا می کنن و تنها چیزی که می سوزه اسلام و حرمت قرآنه.
اه..

(من هر دفعه اومدم اینجا بد و بیراه گفتم رفتم.. ببخشید.)

عزیزم حق داری .
منم کاملا با حرفات موافقم ... راحت باش
دقیقا تنها قربانی این بازیا اسلامه متاسفانه!

خورشید شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:26

آها.
اومده بودم بگم خیلی باحالی شما خانم.
بنده خیلی از جناب عالی خوشم اومد.
سرتون سلامت.
دلتون خندون.

خورشید عزیزم
ما از قبلنا شما رو خیلی دوست میداشتیم.
و همچنین

رهگذر شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:35 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com/

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 18:49

با سلام از اینکه وارد سایتی شدم که آدم کم ادبی مانند خورشید توش هستند خوشحال نشدم اما یه سوال از تمام دوستانی که نه بر مبنای عقل بلکه بر مبنای احساس قلم میزنند دارم
بر مبنای کدام آیه و روایات آرایش کردن ولو اندک جایز است
سوال دومم هم اینه منظورتون از گروه فشار یا طالبان دقیقا کیا هستند؟آیا منظورتون اصلاح طلب های آدم کشی که سطل آشغال می سوزوندند و بانک آتیش میزدند و هشت ماه مملکت رو نا امن کرده بودند و بر علیه تمام قواعد دموکراسی و نظر اکثریت ایستاده بودند ؛ طالبانند یا ...

علیک سلام ...
امیدوارم دیگه ناراحتیتون ادامه دار نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد