ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

نسل پیشرفته !!!

- سلام استاد

+ سلام خانوم، امری داشتید؟

- استاد کلاس امروز خــــیلی خوب بود، خواستم اینجا جدا ازتون تشکر کنم. همه چی عالی بود، کلللی چیز یاد گرفتیم.

+خداروشکر، همیشه موفق و پیروز باشید.

- اووووووووو. اســــــــــــــــــــتاد چقد رسمی حرف میزنید؟؟

+ همسرم اینطور بیشتر میپسندن.

- راستش میخواستم بگم شما خیلی خوبید. من خیلی دوست دارم ارتباطمون بیشتر از درس و کلاس و دانشگاه باشه.

+ ان شالله فرصت میشه همراه بقیه بچه های کلاس و همکارا یه روز تعطیل بریم کوهنوردی.


---------------------------

این یک مکالمه ی کاملا واقعی (در وایبر) بود بین یک دانشجوی دختر و استاد مرد 33 ساله اش !!!

یکی میگفت واسه دوستی مردای متاهل بهترن، تجربه دارن، دیگه خودشون همه چیو بلدن !!!


نظرات 5 + ارسال نظر
امید رضایی هنجنی دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:27 http://delbarg.blog.ir/

سلام
نسل بعدش دیگه چ شود خدا ب خیر کنه!!!
راستی وبلاگت خیلی قشنگ تر شده تبریک بابت ظاهر جدیدش

سلام ... واقعا خدا رحم کنه
تو دقیقا وسط تغییرات رسیدی ... هنوز به ثبات نرسیدیم تو این قالبا ... اصلا با من کنار نمیان!!!!!!!
مهندس تو طراحی قالب بلد نیستی؟؟؟؟؟

سید حسین... سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:03 http://hossain.blog.ir/

خدا بخیر بگذرونه
ولی دم استاد گرم

خورشید پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:24

من دختر نسل جدیدم.
کجای من اینجوریه؟
بدم میاد که نسل بندی می کنین.
فلان سال تا فلان سال خوب..
بعدیا همه بد..
تو همه ی نسلا خوب و بد هست. لحن گفتار عوض میشه فقط.
تنفر دارم از اینکه منو هم نسلیام رو قضاوت کنن.

خورشید جان من هیچ اسمی از نسل خاصی نیوردم. اتفاقا این خانومی که وصف شدن بیشتر هم نسلی من هستن تا شما.

خورشید پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:24

تند رفتم.
ببخشید.

حق داری خانم

فاطمه جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:46

سلام صدیق
وبت قشنگ شده جیگی . بازم بنویس که قلمت خوب شده


سلااااام
مرسی.
باوووشه. فقط حیف که تو نمیخونی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد