ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

سند دریا به نام من بود

بعضی اوقات آدم خوابی می بینه که تا چند روز تو حال و هواش زندگی می کنه، مدام مرورش میکنه، برای همه تعریفش می کنه و هر بار پر از هیجان میشه، هر قدر هم تخیلی باشه باز هم حسش خیلی نابه.

خواب دریا دیدم، یه ساحل بی نهایت زیبا، تو همه ساحل خودم بودم و خودم، ماسه ها از تمیزی برق میزد و گله به گله صدفای سفید رو ماسه بود، پا برهنه تو ساحل راه میرفتم ولی ماسه خیلی نرم بودن. دریا یه آبی فوق العاده تمیز و شفاف، با موجای خیلی مهربون و آروم میومد ساحل و برمیگشت.

نمیدونم چی شد که برگشتم خونه، تو شمال نه ها، خونه خودمون، از کوچه پس کوچه و پشت بوم خونه ها و در و پنجره هاشون رد می شدم تا برسم خونمون. بعد از 2 ساعت پیاده روی رسیدم خونه، مسیری که فقط باید پیاده طی میشد. همش به این فکر میکردم که وقتی با ماشین 6-7 ساعت راه هست تا نزدیک ترین دریا من چطوری پیاده دوساعته رسیدم. ولی اینم میدونستم که هیچ کس جز من این راهو بلد نیست و نمی تونه بره. سند دریا به نام من بود.

یه دریای اختصاصی، یه ساحل رویایی داشتم فقط و فقط برای خودم. 


+ عاشق همه اتفاقای غیر ممکنیم که تو دنیای خواب فقط ممکن میشن.

+ اگه قرار باشه یکی از جلوه های طبیعت رو به عنوان بهترینش انتخاب کنم بی شک تنها انتخابم دریاست.


نظرات 5 + ارسال نظر
فروردین سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:50 http://ashteroh.mihanblog.com/

خیلی رویایی بود . پیداست که بعد از خواب اثر ِمثبتی گذاشته.

نمیشه با قطعیت گفت. ولی به احتمال ِخیلی‌‌خیلی زیاد، نشانه‌ها و چیزهایی که دیدین، ربطی به زندگی ِواقعی‌تون دارن. شاید یه چیزی بیش‌تر از چیزی که توی ِپانوشت ِدوم‌تون نوشتین.

مرسی از لطف ِهمیشه‌گی‌تون
دریایی باشین همیشه

خیــــــــــــــــلی رویایی
تعبیر خواب بلد نیستم و نمیدونم چه بازتابی از زندگیم باعث این رویا شده. اما هر چی که بوده دستش درد نکنه.
ممنونم

حسین... سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 21:07 http://hossain.blog.ir/

خواب زیبایی بود
من دریا رو خیلی دوست دارم ولی تا به حال از نزدیک ندیدمش ...
موفق باشید


ممنونم

امید رضایی هنجنی سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:19 http://delbarg.blog.ir/

مبارکه یه متر از دریا هم به ما بده فقط متری چند؟
من به ندرت خواب هام یادم میمونه یعنی هر موقع از خواب پا میشم میدونم خواب دیدم ولی اصن یادم نمیاد!
ایشالا همیشه خوابهای خوب ببینی

اون چیزی ک من دیدم متری خیلی گرون تومن ... تازه فروشی هم نیست
ولی یه بار با سهیلا حون میبرمتون
ممنونم دوستم

دل آرام سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 22:19 http://delaramam.blogsky.com

خیر باشه خوابت عزیزم. چه روح آرومی داشتی که همچین خوابی دیدی، به به
دریااااااااااااااا عالیههههههههه
ساعتها، روزها، شاید هم ماه ها کنارش باشم سیر نمیشم. انتخاب اول و آخر منم دریاست... دریاش دلفین هم داشته باشه چه بهتررررررر

ممنونم.
منم هیچ وقت از دریا سیر نمی شم. یعنی اگه خطر حمله دوستان و اشنایان از پشت سر نباشه عمرن رومو از دریا برنمیگردونم
وااای دلفین فوق العاده س ... البته من که ندیدم

بارعشق چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:25

سلام بانو
خوابت یعنی روشنی بسیار ان شا الله
کتابهایی را که خوانده ای من هم خوانده ام و لذت بسیار برده ام.این یعنی این که ما از لحاظ عقاید و احساسات نزدیکیم.
اما بانوی زیبای ایران!
دخت های ایرانی این چنین نیستند در معرض تماشا و لذت ظاهری!ژوشیده اند اما دلشان به اندازه ی بی اندازه زیباستونیازی نیست تظاهر به زیبایی.
کاش عکس وبلاگت بانوی چادر ژوش زهرایی و زینبی(س) بود

سلام
ان شالله. چه خوب که هم سلیقه ایم.

متاسفانه منظور بخش دوم کامنتتون رو درک نکردم. دخترای ایرانی دقیقا چطورین؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد