ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

وال پیپر

اگه روان شناس بودم به مراجعم میگفتم عکس پس زمینه ی تلفن همراه و کامپیوترشو نشونم بده، بی شک خیلی چیزایی که باید با توضیحش میفهمیدم با دیدن عکس ها متوجه می شدم، خیلی چیزا رو از حس و حال درونی یه آدم میشه از همین انتخابا فهمید. 

این قضیه در مورد شخص خودم که خیلی صادقه، همیشه تصویری رو انتخاب میکنم که معرف حال درونیم باشه. این اتفاق شاید زیاد هم عامدانه نباشه ولی ناخودآگاه تمایلم به همچین تصاویری هست ... الان که عکسای قبلی رو مرور میکنم کاملا شرح حالی از گذشته تا امروز پیش روم میاد، فکر میکنم در مورد خیلی هامون همین طور باشه، نه؟ 


این روزا عکس وال پیپرمو خیلی دوست دارم ... کاشکی یه روز اینطوری سوار اسب بشم ... 

فکر کنم حس و حال این روزام فهمیدنی باشه :)



نظرات 3 + ارسال نظر
فروردین جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 http://ashteroh.mihanblog.com/

و به قولی:
از کوزه همان برون تراود که دروست

واقعن هم همین طوره. من سعی می کنم همیشه عکس هایی که جلوی چشمم میذارم شاد و الهام بخش باشه. طوری که خودم با دست ِخودم،خودمو ناراحت نکنم.

راستش وقتایی که حالم خوب نباشه نمیتونم عکسای انرژی فول و شاد انتخاب کنم.

رهگذر جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:51 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com/

تو میدونستی من خیلی دلم برات تنگ شده ؟؟

دل آرام جمعه 21 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 22:54 http://delaramam.blogsky.com

صد در صد موافقم
چه رهایی خوبی داره این عکس. فقط یکم رنگش دلگیره اما امیدوارم با نشاط و رها تجربه اش کنی چنین حسی رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد