ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

دلتو بتکون...

دل تکونی از خونه تکونی واجب تره، دلتو بتکون، از حرفا، بغضا، آدما؛ 

دلتو بتکون از هرچی که تو این یک سال یادش دلتو به درد آورد؛

از خاطره هایی که گریه هاش بیشتر از خنده هاش بود؛

از نفهمیدن اونایی که همیشه فهمیدیشون؛

دلتو بتکون از کوتاهی های خودت؛

اگه با یه ببخشید منم مقصر بودم یکی رو آروم میکنی، آرومش کن؛

دلتو بتکون ...

یه نفس عمیق بکش ...

سلام بده به بهار ...

به اتفاقای خوب ...



+ دلمو تکوندم از اونایی که دلمو شکستن... از اونایی که به عمد یا غیر عمد آزارم دادن 

از هیچ کس دلگیر نیستم

چون دلم تازه شده

بهار شده تو دلم

نظرات 13 + ارسال نظر
ستاره کویر جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:45 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

الف یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:01

من انقدر بزرگوار نیستم...می بخشم اما فراموش نمی کنم..رد دستمال روی دیوار دلم می مونه ...
عزیزم سال نو پیش پیش بهت تبریک می گم...:-) امید که نه مطمئنم سال خوبی پیش رو داریم...حس می کنم...

بزرگوار نیستم ولی چیز بارزشی به دست اوردم که به بی ارزشی چیزایی که از دست دادم ایمان اوردم
منم سال نو رو تبریک میگم بهت و زندگی رو همیشه عاشقانه برات میبینم...

.::: Stifling ~ سُکوتِ صدا :::. دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:03 http://eagle-eyed.blogfa.com/

چه عکس خوبی..
و خوب تر اینکه چه تصمیمِ خوبی گرفتی...
من هرسال لحظه تحویلِ سال سعی میکنم دل تکونی کنم...

ممنون

رهگذر یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:15 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

بهاری شدن دلت مبارک

بابالنگ دراز سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:58

سال نو مبارک دلتون هم نو .

سال نوی شماهم مبارک. صد سال به این سالا...

فروردین سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:22 http://ashteroh.mihanblog.com

بله دیگه بدون ِگذشت و نادیده گرفتن اصلن نمی شه رندگی کرد.
البته به قول ِماندلا،باید بحشید ولی نباید فراموش کرد (همون طور ک الف هم نوشته). ولی به نظرم خیلی وقت ها می شه فراموش هم کرد.البته ماندلا درباره ی جنایت کارها میگه که مارشونو ببخشید و فراموش نکنید.

روزگار به کام

منم متاسفانه یا خوشبختانه حافظه ی خوبی دارم... چیزی ازش پاک نمیشه... ولی بار معنایی شو از دست میده...البته اگه بخوام

ممنون. شما هم

دل آرام چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:32 http://delaramam.blogsky.com

به به که با این نیت خوب وارد سال جدید شدی. سال و حالت خوش باشه الهی

ممنون
واسه توام یه سال بی نظیر باشه

ارام دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 http://weblogpersia.persianblog.ir/

سال نو مبارکـــــــــــــــــــــ


──────────────▒███░───░████████▒
───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████
──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░
─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██
─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░
─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██
─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████
─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███
─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██
───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███
────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███
────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███
────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███
──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████
─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████
────────────███▒▒██████████
──────────────████▓──█▓█
────────────────────████
────────────────────█░█─────█████████
────────────────────█▓█───█████████████
──░█████████───────████──██▓███▒▓████
─█████████████─────█░███████░██████
───████░▒███▒██────█▓██████████
─────█████▓▒█████─████
─────────██████████▓█
──────────────────█▓█────████▒█▓▒█
─────────────────█▓██──█████████████
─────────────────█▓█──██▒████░█████
────────────────██████████▒██████
────────────────█▓███████████
───────────────████
───────────────█▒█
───────────────███

وای چه تبریک شیکی آرامِ جانم...
سال خوبی داشته باشی دوست من

امیر دوشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:39

کجایی دختر

من اینجام...

.::: Stifling ~ سُکوتِ صدا :::. پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:30 http://eagle-eyed.blogfa.com

سلام

حال شما؟

شما نمیخوای آپ کنی؟!

سلام عرض شد
ممنون
حالا چرا اینقد عصبانی... مهربون تر هم بگی من جز چشم چیزی نمیگم :)
چشم

رهگذر جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:33 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

کجایی؟غیبتت داره کبری میشه

به پای تو نرسیده هنوز...
میام

فروردین سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:00 http://ashteroh.mihanblog.com

البته خود ِاین که آدم بتونه بین چیزهایی که باید فراموششون کنه و نباید فراموش کنه ، هنر ِبزرگیه

جمله اول فعل نداشتااااا... ممکنه سوبراشت بشه
هرکسی با عقد و وجدان خودش میدونه چی باید بمونه تو دهن و قلبش چی نباید...

فروردین چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:23 http://ashteroh.mihanblog.com/

درست میگین.اصلاحش کردم:
البته خود ِاین که آدم بتونه فرق ِبین چیزهایی که باید فراموششون کنه و نباید فراموش کنه ، تشخیص بده،هنر ِبزرگیه.

درست میگین.هرکس با وجدان و عقلش، این کارو می کنه.
اما گاهی توی ِمسائلی گیر می کنیم(آدم ها،خاطرات،اشیاء،قضاوت ها، عقاید،تعصبات،ووو) و دوست نداریم فراموششون کنیم، اما ممکنه همون مسائل واقعن انرژی مونو ازمون می گیرن.به جای فکر به اکنون و آینده، ما رو اسیر ِگذشته میکنن.
گاهی اسیر ِمسائلی میشیم که توان ِتغییر دادنشونو نداریم(مثلن من نمیتونم به گذشته برگردم و معدل ِدیپلم ام رو بالاتر بیارم.یا نمی تونم به چند سال ِپیش برگردم و ذهنیت ِبهمانی رو نسبت به خودم تغییر بدم ووو).
اما اگر اسیر ِگذشته نمونم،ممکنه بتونم در آینده مسیرمو اصلاح کنم

شاید زیادی توضیحش دادم.همن خلاصه اش بهتر بود

توضیح کاملی بود
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد