ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

زیادی تنها شدم

حرف زدن سخته ... تعریف کردن و توضیح دادن حرف دل سخته ... این که به یکی اجازه بدی سر موضوعی قضاوتت کنه و در موردت فکر کنه سخته ... این که حس کنی با حرف زدن داری وقتشو می گیری، این که حس کنی دیگه مثل قبل حوصله شنیدنتو نداره حوصله کمک بهتو نداره درد داره ... این که یه عالمه فاصله ببینی بیبتون ولی بازم فقط و فقط دلت بخواد حرفاتو به خودش بگی راحت نیس ... این همه حس استیصال بده خیلی بد.

ولی این که من هنوزم این قدر بهش وابسته م عالیه ... این که حرفمو می زنم عالیه ... این که دارمش عالیه.

آخ که چقدر دلم واسه قدیما تنگه ... واسه روزایی که سیر تا پیاز زندگیمو براش می گفتم و گوش می کرد ... من حرف داشتم واسه گفتن و اون وقت و حوصله داشت واسه شنیدن.

همه چی عوض شده ... یهویی، زیادی تنها شدم.

نظرات 6 + ارسال نظر
رهگذر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:40 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

به من خوب نگاه کرد، حرفایم را، سکوتم را شنید، منتظر ماند، دلبسته اش که شدم، تنها رد پایش را جا ماند و رفت.....

فاطمه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:41

خیلی عالی نوشتی . حستو فهمیدم فک کنم عزیزم

هی ی ی ی ی ی فاطمه جونم چی بگم...

بابالنگ دراز یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:09

عجب

چی عجب؟؟؟!!!

بابالنگ دراز یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

یک سال دیگر گذشت ...

خیالت تخت

یک روز

دقیقا نمی دانم کدام روز

اما شاید روزی حوالی تمام شدن دنیا

آنجا که مطمئن شوم

بعد از من

کسی تو را نخواهد داشت

از دلتنگی که هیچوقت عادت نبود

از دوست داشتنی که بند نیامد

از احساسی که حبس شد پشت نگاهم

و چشمهایت ...که هیچوقت گذرشان به من نخورد !

از پشتم که خمیده شد زیر بار این همه تنهایی

از دستانم که لرزیدند پشت نوشتن حرفهایم

از اشکهایم که چه گرم بودن وقت سرد بودنت

از نگرانی ام پشت جواب ندادن هایت

و بدتر از آن ... نبودنهایت

از آن آدم ضعیفی که ساخت از من ، غرورت ...

یک روز

قبل از دیر شدن

قبل از انتها

قبل از ، از دست رفتنم

حرفها دارم برایت ...



امروز روز من است.

فروردین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:36 http://ashteroh.mihanblog.com

نکته مهم همین بود:

""این که دارمش عالیه... "
شاد باشید

اره
واقعا بودنش عالیه. با هیچی جایگزین نمیشه

محبوبه جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:09

سلام عزیزم.گاهی تغییرات ظاهر زندگی رو عوض میکنه ولی بعد از مدتی همه چیز به روال عادی برمیگرده.گوش شنوای تو همیشه برات وقت داره.

اوهوم...
ممنونم که هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد