ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

"ایرانم درد میکند"

_کشته شدن دو نفر در آتش سوزی خیابان جمهوری

_خودکشی جوان دست فروش در مترو

_هزینه ماهانه 2 میلیون تومانی بیماران ام اس

_کشف جسد جوان 18 ساله ورامینی پس از 11 روز

_مکارم شیرازی: با وجود اینترنت، ماهواره و موبایل تمام مفاسد دنیا را میتوان در خانه جمع کرد

_ابتکار: از تهران بروید!

_جهاد نکاح در قبایلی در خوزستان


اعدام، قتل، تجاوز، تورم ....

اخبار نخوانید. همیشه همین است، این درد درمان ندارد انگار!


+ پی نوشت: ای کاش آدمی وطنش را، همچون بنفشه ها، میشد با خود ببرد هرکجا که خواست...

نظرات 8 + ارسال نظر
شهریار جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 16:16

اهمیتی نداره یعنی دیگه هیچی اهمیت نداره هر کی به فکر خودش

اهمیت داره ولی قدرت نداریم...

sohrab جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:51

جالب بود ، نتیجه گیری آخرش خوب بودv

به چشمم روشن شد
خوش اومدی
دلتنگیم رفیق... قلم بردار... زمستان گذشت!

آرام شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 http://weblogpersia.persianblog.ir/

همه آرزوم اینه که با سبد بنفشه هام اما ...

...

شهریار دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

اهمیت !!!!!!!!!!!!!!!!! اهمیت وقتی معلوم میشه که از دهه سوم عمرت گذشته باشی کدوم دهه هستی که هم اهمیت داره هم فکر قدرت هستی برای جلوگیری

چندتا پست پایین تر نوشتم که 24 ساله هستم. فکر قدرت نیستم و می خوام به اندازه خودم حداقل مشکل زیاد نکنم نه اینکه حالا بتونم انقلاب کنم یا هر چیز دیگه...
آره واقعا این مسائل هنوز برام با اهمیته.

شهریار دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 19:49

پس هنوز وقت دارید بجز زندگی و مسائلش به چیز های دیگه فکر کنید و فکر میکنید

نمیدونم...شاید شما درست میفرمایید. میرسم به اون سال ها بعد درمورد وضعیتم قضاوت میکنم...

شهریار دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:11

مثه این که حاضر وایسادین تا جواب بدین :). انشاا... که میرسید

:)
برای من که تصادف شیرینی بود...
ممنون

مریم سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 http://maryameoo.blogfa.com

یعنی اون جمله پی نوشتت غوغایی به پا کرد در عالم آرزوهای من ! کاش میشد اما نمیشه ! تحمل هم دیگر نتوان کرد . باید سوخت و ساخت و این یعنی مرگ تدریجی که هر لحظه فشارش بر گرده مان بیشتر می شود .

مرگ تدریجی سرنوشت همه هم نسلان ماست اگر ناامید باشیم...

فروردین دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:37 http://ashteroh.mihanblog.com

من به این جا لینک دادم
موفق باشید و برقرار

لطف دارید
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد