ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

آخرین روز دانشجو

این ششمین 16 آذری هست که مخاطب تبریک های روز دانشجوام و البته تا اطلاع ثانوی آخرینش ...

انصافا همیشه از دانشجو بودن، از این اسم، لذت بردم و یه جواریی میشه گفت مایه مباهاتم بوده ولی امسال افتخار نمیکنم به اینکه دانشجوام،به اینکه دارم ساعاتا و روزای عمرم رو تو دانشگاه میگذرونم. حتم دارم دلیل اصلیش دانشگاه و محیط دوست نداشتی ست که داریم همو تحمل میکنیم. ولی منم صدیقه ی سال گذشته نیستم، کسی که حتی یک کلاس رو غیبت نداشت، کسی که یه روز کلاس نرفتنش رو همه استادا متوجه میشدن و جویای دلیلش میشدن، پارسال هم همینجا بودم دقیقا تو همین محیط و با همین آدما، ولی امسال بزرگترین عذابم رفتن دانشگاهه اصلا ابایی ندارم از کلاس نرفتن تا جایی که یه روز که میرم همه تعجب میکنن، برام مهم نیست که پایان ترم استاد چطوری میخواد تلافی کنه. فقط دو هفته دیگه مونده تا همه چی تموم شه. 

معنای دانشجو بودن رو گم کردم و در بی انگیزگی غوطه ورم.

تا روزی که انگیزه م برای درس خوندن برنگرده دانشجو نخواهم شد...



"در هر حال روز تویی که دانشجویی مبارک"

نظرات 5 + ارسال نظر
سجاد جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:35 http://www.LEBEN.BLOGSKY.com

دانشگاه تنهاترین راه دانشگاه منفورترین راه.. من فقط دو جلسه سر کلاس رفتم هه . البته این ادامه ی همون موج افسردگی هست که از نوجوونی دامنم رو گرفته .

یه دوستی یه بار بهم گفت درس خوندن سخته ولی چاره ای هم ازش نیست...اون روزا با حرفش موافق بودم ولی الان چاره دارم... نمیخونم
به همین راحتی

جودی آبوت با موهای مشکی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:37 http://judy-Abbott.blogsky.com

شمع شدى شعله شدى سوختى
خاک تو سرت هیچى نیاموختى!!
جسارت نباشه ها با خودم بودم.
لاقل تو چند سال چیز میز فهمیدى! من که ...

واقعا به جا بود عزیزم
ممنون ... روزت مبارک

رهگذر یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:35 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

پشت سر هم بودن این شش سال خستت کرده وگرنه من تو رو میشناسم عید نشده کتابات دوباره دستته
تو صدیقه ای......................خودتو دریاب

اره خوب... هر کی منو نشناسه تو که خوب میشناسی...
من؟؟؟! کتاب؟؟؟! درس؟؟! شیب؟؟؟! بام؟؟؟!

نرگس دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://nbeheshti.persianblog.ir/

نگو دختر
بهت نمیاد این حرفا!
ولی من هنوز هم دانشگاه را دوست دارم
استادهامو دوست دارم
حتی مزخرفترین کلاسها را
حتی بد ترین استادها را
البته این حس مال الانه که دیگه با استادها کلاس ندارم و غالبا با هم حال احوال میکنیم

ولی من واقعا خستم از همشون... مطمئنم امسال که بگذره هرگز سمت علامه نخواهم رفت...

امیر سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37

صدیقه جان منم خسته ام..
اما دوس ندارم ب این روال بگذره.
راه حل پیدا کردی ب منم بگو

من راه حل خودمو پیدا کردم...
علی الحساب درس و دانشگاه رو میبوسم میزارم کنار تا باز دلم هوای علم آموزی کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد