ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

استرداد

مدت ها بود که از فیلمی به این اندازه لذت نبرده بودم... فیلمی کامل ... هیچ چیز کم نبود ... بازی هنرمندان، فیلم برداری، ریتم داستان، همه چیز واقعا کامل بود.

با این که حس بد خیانت به وطن، اینکه خیلی چیزا قرار نیست تو این کشور درست بشه، اینکه به کثیف بودن بی حد سیاست پی می بری، حس خوبی بهت نمیده. ولی این فیلم به شدت واقعی ساخته شده و این کاملا حس میشه

دست مریزاد حمید فرخ نژاد و نوش جونت سیمرغی که گرفتی. مرحبا علی غفاری و همه کسایی که باعث شدن فیلمی به این خوبی اکران بشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 http://delaramam.blogsky.com

فیلم ایرانیه و بازیگر خارجی دارن؟ حتما یلم جالبیه که از نظرت خوب اومده. باید دیدش حتما.

بله فیلم ایرانیه کاملا. یه دوره ای از فیلم در شوروی هست و از بازیکنان شوروی استفاده کردن.
من پیشنهاد میکنم دیدن این فیلم رو.

رهگذر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:36 http://yeklahzehsokoot.blogsky.com

هی آدمو وسوسه میکنی بره سینما...........
نکن این کارو با جونای این مملکت

ای کاش گفته بودم تو هم بیای...
حتما برو. ارزش داره.

فرفروسک چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:47

البته فیلم که عالی بود ولی یار آدم هم موقع فیلم دیدن تک و بی نظیر باشه خودش تأثیر بسزایی داره رو حال و هوای فیلم
انشاا... خدا دیدن بوی گندم رو نسیبتون کنه

بله بله... تمامی فرمایشات صحیح یار عزیزم
واسه بوی گندم یه یار جدید پیدا کن... من نیستم

جودی آبوت با موهای مشکی جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 http://judy-Abbott.blogsky.com

سینما حالش نیست اونم تنهایى!!!

وای نه... من عاشق سینمام. پایه هم خاستی هستم شدید...

دنیا کاظمی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:04

سلام صدیقه عزیز. خواستم از لطف ومحبت شما نسبت به خودم تشکرکنم. شاد وسلامت و موفق باشی در پناه خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد