ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

خوابم میاد

اگه از من بپرسید خوابُ بیشتر دوست داری یا بیداری,
حتماً میگم خواب. خواب چیزه عجیبیه، واقعاً خوبه، اصن یه جوریه، انگار
هم هستی هم نیستی. این بی فکری و بی وزنیه تو خوابُ که چیزی از
دورو وَرت نمیفهمی رو با هیچی تو دنیا عوض نمیکنم. ولی کاریش نمیشه کرد. باید بیدار شیم.
مشکله منم همیشه ...... درست از همین جا شروع میشه.
وقتی چشامو باز میکنم، وقتی متوجه میشم هنوز زندم، دوباره تنهام.
مجبورم ادامه بدمو چیزی ام راضیم نمیکنه، حتی کار هر روزه ای که انتظارمو میکشه و یه وقتی عاشقش بودم.

خوابم میاد- رضا عطاران 
 
 
* ای منولوگ حرف دلم و بزرگترین دلیل جذب من به این فیلم بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
نبردبون جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:44

عمر ادم تو خواب تلف میشه هرچی هست تو بیداریه

تلف بشه... در عوض درد و رنج بیداری تو خواب نیست.... فقط آرامش

نبردبون شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

اون چیزی که تو فکر میکنی درد و رنج هست نیست اگه حتی تو خواب هم کابوسش رو میدیدی چون درد و رنج هیچ وقت ادم رو ول نمیکنه غم بامن زاده شده منو رها نمیکنه ...

راست میگی... رد و زنج ادمو راحت نمیذاره
ولی در هر صورت من خوابو بیشتر دوست تر دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد