ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

سفر

یه سفر غیر منتظره دقیقا وقتی با همه وجود نیاز داری چند روز نباشی، چند روز از همه چی زندگی عادی و روز مره فاصله بگیری. بری تو یه فضا و حال و هوای جدید؛ بی اندازه میتونه عالی باشه. می تونه همه انرژی ای که چند ماه گذشته از دست دادی رو احیا کنه.

وای چقدر نیاز داشتم به رفتن، حتی خودمم نمی دونستم اینقدر حالم خوب میشه ولی اونی که ازش کمک خواسته بودم می دونست. دقیقا می دونست چاره چیه. 

برای چند روز تمام انرژی کائنات به طرفت سرازیر شد.

زیاد مشهد رفتم ولی این یکی با همش فرق داشت با همیشه فرق داشتم. همه چی متفاوت بود. همه چی عالی بود.


 السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)


http://s4.picofile.com/file/7733594301/2013_04_19_0165.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:16

زیارت قبول خانم
واقعا اونجا از یه جنس دیگه س
امیدوارم این انرژی تا دفعه بعد که بری زیارت در وجودت سرشار باشه

ممنونم نرگس جان
منم امیدوارم برام دعا کن عزیزم

بهزاد دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:41

اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا الصدیق الشهید وحجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری
زیارت قبول

ممنون.

الف چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:45

زیارت قبول...
منم یه بار همچین زیارتی رو تجربه کردم می دونی اصلا به دلم نشسته بود ..حتی اون اشکی که بعد از دعا ریخته بودمم به دلم نشسته بود....
ما با مهر و نخود چی کیشمیش راضی نمی شیم مشهدی ایران دخت ...گفته باشم....

ممنون
من همونارو هم نخریدم. سوغاتی فقط معنوی داریم.
خسیس خودتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد