ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

http://s2.picofile.com/file/7650813545/485221_4789170479882_761275483_n.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
غزل شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 22:46 http://www.ghazalejoon.blogfa.com

ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘــــﯽ ﺩﺧﺘــــﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘــــﯽ ﻋﺸﻘﺸﻮ ﻣﯽ ﺑﯿﻨـــﻪ ﺩﻟﺶ ﭘــﺮ ﻣﯿﮑﺸـــﻪ ﺑﭙــﺮﻩ ﺗﻮ ﺑﻐﻠــﺶ ﻭﻟﯽ ﻧﺠــﺎﺑﺘﺶ ﻧﻤﯿـــﺬﺍﺭﻩ ... ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘــــﯽ ﭘﺴــﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﺑــﺎﺭﻡ ﺑﻪ ﺧــﻮﺩﺵ ﺍﺟـــﺎﺯﻩ ﻧﺪﺍﺩ ﺩﺳﺘــﺶ ﺑﻪ ﻋﺸــﻘﺶ ﺑﺨﻮﺭﻩ ﻭﻟﯽ ﭘﺎﺵ ﺑﯿﻔﺘـــﻪ ﺩﺳﺘـــﺎﺷﻮ ﻭﺍﺳﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻣﯿـــﺪﻩ ... ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘــــﯽ ﮐﺴــﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺳﻨـــﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﻭﻟﯽ ﺭﻭﺯﮔـــﺎﺭ ﭘﯿـــﺮﺷﻮﻥ ﮐــــﺮﺩﻩ ... ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘــــﯽ ﺩﻻ‌ﻣـــﻮﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓٍ ﮐﺴـــﺎﯾﯽ ﻣﯿﺸﻦ ﮐﻪ ﺍﺻﻼ‌ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺩﻝ ﭼﯿﻪ ؟ ﺑﻪ ﺳﻼ‌ﻣﺘــــﯽ ﺧﻮﺩﺗــﻮﻥ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺗﮏ ﻭ ﺗــﻮﮎ ﺑﻌﻀـــﯿﺎﺷﻮ ﺗﺠـــﺮﺑﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ..
مرسییییییییییییییییییییییییییی از حضور گرمت عزیزم

[گل][قلب]

.::: Stifling ~ سُکوتِ صدا :::. دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 http://eagle-eyed.blogfa.com/

و من از هردو اما نه به یک اندازه . . .

آرام سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 http://weblogpersia.persianblog.ir/

الف سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:55

با سکوت صدا موافقم منم از هر دو از بیزارم ...
راستی یادم باشه در ان ملاقات تاریخی که خواهیم داشت و فکر کنم دربهار این اتفاق بیافتد ..در موردصادق هدایت یه خاطره برات بگم ..

رهگذر یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51

من از برهنگان تن فروش بیزار نیستم
از پوشیدگان شرف فروش نیز بیزار نیستم،
از دست ب دامان های پوشیدگان شرف فروش بیزارم........
آنان ک فریاد میزنند:ارزانتر از اینجا پیدا نمیشود، بشتابید بشتابید.

خیلی عمیق بود...
مرسی رهگذر عزیزم

بهزاد شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:59

یکی از مغالطه هایی که اخیرا زیاد شده اینه که دو کار رو با هم مقایسه می کنن بعد می گن به جای اینکه فلان کار رو ترک کنی اون کار بدتره رو ترک کن مثلا میگن به جای این که به فکر حل معضل بد حجابی باشین برین جلوی دزدی ها رو بگیرین به جای اینکه دنبال مبارزه با ماهواره و فرهنگ بر آمده از آن باشید دنبال رفع فقر باشین یا مثل صادق هدایت که گفته به جای اینکه از برهنگان تن فروش بیزار باشیم از پوشیدگان شرف فروش بیزار باشیم
این آدم ها یا خیییییییییییییییلی بی سوادند یا خیال کردند مخاطبینشون خیییییییییییییییلی بی سوادند و خواستند از بی سوادی مخاطبینشون سوء استفاده کنند
حرف این آدمها درست مثل اینه که یکی هم همسرش مریض باشه هم شغل نداشته باشه و ما بهش بگیم به جای اینکه بری دنبال کار و شغل برو دنبال درمان مریضی همسرت .آیا اشکال داره که این فرد هم بره دنبال پیدا کردن شغل و کار و هم بره دنبال درمان همسرش ؟حرف این آدمها درست مثل اینه که یکی هم قلبش درد میکنه هم سرماخورده بعد باباش بهش بگه :تو به جای اینکه بری سرماخوردگی ات رو درمان کنی برو دکتر قلب بیماری قلبتو معالجه کن . آخه بابای عاقل ؛ چه اشکالی داره این بچه هم بره دکتر قلب هم بره دکتر سرماخوردگی این کلمه(به جای)این جا چه معنی می ده ؟؟؟؟؟چه اشکال داره آدم هم از برهنگان تن فروش بیزار باشه هم از پوشیدگان شرف فروش؟
دوست عزیزم ؛اگر دانشجویی اگر از سطح معلومات بالایی برخورداری نباید حرفی رو به صرف اینکه فلانی این حرف رو زده بپذیری بلکه قبل از پذیرش باید روش فکر کنی که اصلا این حرف غلطه یا درست ما متفکریم عاقلیم دستگاه کپی پیست که نیستیم

سلام دوست صریح و البته نستا عصبانی...
من اینجا در مقام دفاع قراردارم اما زیاد مایل به این کار بخصوص در این جایگاه نیستم. فقط میگم که انیجا هدف نمایش وقاحت انسان های متظاهر است که از دید من این توصیف خوب انجام شده هرچند که چیزی در مدح گروه اول بیان نشده. مگر نه اینکه در احادیث دینی هم برای مذمت عملی زشت ائن رو با عمل زشت دیگری میقایسه میکنند که مثلا فلان کار حتی از بهمانب هم بدتر است. این اصلا به این معنی نیست که کار دوم کار بدی نیست. من هیچ حرفی رو بصرف نام گوینده نمی پذیرم اما دکر نام رو امری لازم میدونم.
من هیچ ادعایی در زمینه معلومات ندارم فقط محیطی رو برای بیان بعضی حرفا برای خودم ایجاد کردم که از خوش روزگار مخاطب دقیق و نکته سنجی چون شما پیدا کردم.
ممنونم از اظهار نظرتون و منتظر برای نقدهای بیشنر
شاد باشید.

بهزاد یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

اولا سلام
دوما از اینکه از نقدهای من خوشت اومده ممنون
سوما ثواب داره گاهی بعضی از نقدهارو بپذیری
چهارما من هم منتظر مطالب جدیدت هستم
پنجما من توی فامیلمون معروفم به مخالف خوشونت و پا کار گفتگو .خوب به ما بر چسب می چسبونی ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
شما کارتون نقد کردن است و من دفاع کردن هر دو باید بتونیم کارمون رو خوب انجام بدیم.
ذهنم سامان نداره برای نوشتن حرفی و سخنی. چشم بزودی بروز می کنم

راوی جی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 http://www.stay1392.blogfa.com

قربانت هی.فکر نکنم این حرف ها متعلق به خالو صادق باشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد