ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

رستگاری در شائوشنگ

اندی: میدونی مکزیکی‌ها در مورد اقیانوس آرام چی میگن؟
رِد: نـه.
انـدی: میگن هیچ گذشته‌ای نداره. این دقیقن همون جایـیه که من مـیخوام زندگی کنم. یه جای گرم بدون هـیچ خاطره ای 

  

The Shawshank Redemption 

The Shawshank Redemption
 اندی: میدونی مکزیکی‌ها در مورد اقیانوس آرام چی میگن؟
 رِد: نـه.
 انـدی: میگن هیچ گذشته‌ای نداره. این دقیقن همون جایـیه که من مـیخوام زندگی کنم. یه جای گرم بدون هـیچ خاطره ای!

نظرات 3 + ارسال نظر
همکلاسی یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:08

سلام یکی یه دونه ی بعضیا!!!....
نگو تو رو خدا دلم می گیره
تو این جوری میگی یاسمن چی کار کنه بعد؟
نیمه پر لیوان قشنگ تره ها
فراموش نکن گذشته رو ولی بی اهمیت باش
لحظه ها رسالتشون رو انجام میدن و میگذرن
تو می مونی عزیزم
بوووووس

سلام دخترکم.
بعضیا کیه؟؟؟؟!!!!
اگه بتونم نسبت به یه سری چیزا بی اهمیت بشم قسمت اعظم مشکلاتم حله.... حیف که هیچوقت آدم بی تفاوتی نبودم....
کاش منم مثل همسایه حسین پناهی الزایمر داشتم اون قت راحت میشدم....
یاسی رو ببوس.

فرحان دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:10 http://farhanhosseini.blogfa.com

سلام
خیلی لذت بردم از چند تا پستی که خوندم
وبلاگ زیبایی دارید
دیدار به قیامت ...

ممنونم از لطفتون فرحان

همکلاسی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:39

بعضیا همونیه که میگه یکی پاشه ..... روشن کنه
و اون یکی فقط تویی
برا کس دیگه هم یکی نیستی
یکی یه دونه ی اونی فقط
اسمشم بگم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!(با لحن محبوب دل ها)

یعنی بمیری من راحت شم دیگه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد