ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

والا چه عرض کنم!

من: چرا اینقدر شهر شلوغه؟ کلا بلوار امینو بستن؟ چه خبر شده؟ 

مامان: وا مگه خبر نداری! ضریح امام حسین که داشتن می ساختن کامل شده چند روزی گذاشتن برا زیارتش... ۳ هفته س شهر همین شکلیه. تو نبودی ندیدی!!!

من: یکی به من بگه دقیقا زیارت چی؟؟؟؟؟ پول دارن جمع میکنن دیگه؟؟!! :|

 

قضاوت با شما.

نظرات 8 + ارسال نظر
ترانه های ابی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 http://www.taranehayeabi.blogfa.com

چی از اسلام ناب محمدی باقی مونده جز یه اسم؟؟؟

دلم می سوزه برای خودم برای مردمم برای دینم برای

پیغنبرم برای امام زمانم..

چی به سر ما چی به سر مملکت و مردممون اومده؟؟؟

واقعا امام مظلوم ما خودشون رو به تیغ ظالم سپردن برای اینکه براشون ضریح طلا بسازن!!!؟؟؟

مردم ما توی فقر دست وپا بزنن و اونوقت سردمدارای یه مملکت اسلامی فقط چیزی حدود چهارده میلیارد هزینه کنن برای ساختن
یه ضریح که چیو نشون بدن؟؟؟

یعنی ائمه بزرگوار ما راضین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاعز قافیه های گم شده چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:23 http://theoristjournalist.blogfa.com/

سلام ...
بی هیچ حرفی ... بگویم اون اهن ها ... نقره ها و طلا ها هیچ است
اما بانو کاش قم بودم ... میرفتم و دخیل میبستم به همه ی اعتقادی که پشت اون اهن ها هست ...
دلم رو دخیل میبستم با همه ی اعتقادم به اون ضریح که میری جایی که دلم قرار بگیره ...
:
کاش ...
:
اما گویی حرف و زاویه ی دید شما از ورایی دیگر بود که جای بحث دارد ....

سلام دوست خوبم.
قضاوت نکن در مورد من. جای بحث دارد....

الف چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

برای دخیل بستن نیازی به حرم و ضریح نمی بینم.یه دل می خواد و یه خدا ..........
با این کارها مخالفم
اما...
ببین مردم جاهل(با تمام احترامی که برای اعتقادات درست مردم حتی از نوع اسلامیش قائلم )حقشونه...از ماست که بر ماست..گرفتی که قضیه رو؟؟؟؟؟؟
راستی سلام

سلام عزیزم.
خیلی خیلی با حرفت موافقم. برای زیارت امام حسین کافیه دلت بشکنه و با دل برای وگرنه این جسم خاکی به دردی نمی خوره که به زیارت یه چهارچوب رفتتن این قد افتخار میکنه...
چقد برای این زیارت آدمای دیگه رو اذیت میکنیم(مطمئنم تو حرم امام رضا دید)... اون زیارت درسته؟؟؟؟؟
البته من خیلی این فضاهای معنوی رو دوست دارم. انرزی مثتی از محیطش میگیرم که هیچ جای دیگه نمیتونم پیداش کنم. ولی اوصولا با ساخت و باقی برنامه هایی که برای این ضریح اننجام شد مشکل اساسی دارم.
راستی من قصدداشتم رو کامنت های این پست حرفی نزنم همش نظر دوستان باشه. نتونستم جلو خودمو بگیرم....
ببخشید. خوشحالم که برگشتی.

... پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:03

رهگذر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

این کارا تازگی نداره وقتی خروار خروار پول دور ضریح قدیمی امام رضا میریزن.جای تاسف داره.

اره همینه حماقت حد و مرز نداره!
تولد مبارک عزیز دل من...

عمو عماد جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:27 http://emad-milanloo.blogfa.com

سلام
خوب برو زیارت کن اشکال نداره که!!!! واقعا بعضی وقتا احساس میکنم هیچ کاری از دستم بر نمیاد! کم کم دارم به این نتیجه میرسم شاید واقعا این کارا درسته!!

sara جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:14

به تعدادی جانورشناسِ ماهر برای توجیه رفتار رهبران مملکت نیازمندیم …
روانشناسی و علوم سیاسی و اجتماعی واقعاً جواب نمیده.........:-ا

خوش اومدی سارا جان.
یه کم از عمق فاجعه رو تو میتونی بگی. حداقل مصیبتی که به خاطر این شلوغیا سر مردم شهر اومده... تو درکشون کردی نه من!
بازم بهم سر بزن.

بابا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:08 http://ourfamily.rzb.ir

سلام.
یک اصل داریم به نام اصل مجاورت: این اصل می گه که چیزهایی که مربوط به مقدسات هستند محبوب و مقدس هستند. مثلا من کفش بابام را دوست دارم چون کفش بابام است. اما همین کفش وقتی توی مغازه بودبرام با بقیه کفش ها تفاوتی نداشت یا بعدا وقتی که ناکارامد می شه. دیگه برام اهمیتی ندارهو اونو تو سطل اشغال می اندازم. درد مورد درخت هایی هم که اطراف مساجد و امامزاده ها هستند و مردم به ان ها دخیل می بندند همین اصل جاریه چون اون درخت داره از خاکی مقدس تغذیه می کنه.
حالا درباره این در: این در تا زمانی که در جای خودش نصب نشه هیچ فرقی با بقیه درهای خونه ها و مغازه ها نداره.
نمونه در « عالی قاپو» در اصفهان! این در، در قدیمی استانه حضرت علی (ع) در نجف اشرف است که شاه عباس ان را برای عالی قاپو آورد و به جای آن یک در جدید گذاشت.
حالا آیا من و شما برای این در بیش تر از یک در معمولی ارزش قایل هستیم؟ مسلما نه! چون این در دیگر در مجاورت نیست.

حالا قضاوت با شما. که این در در حال حاضر ارزش معنوی دارد یا خیر؟

قرار بود اعمال نظر نکنم در این پست اما کردم. خیر ارزشی ندارد.
ممنونم از نظرات ناب . زیبای شما بابای عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد