ایران دخت
ایران دخت

ایران دخت

برای جهان آرا

محمد جهان آرا همیشه در نظرم خیلی محترم بودی؛ اما این احترام بیشتر شد وقتی دوم خرداد 88 پای صحبتای پدر عزیزت نشستم. تازه اون روز فهمیدم که شماها کی بودین و دارن چطوری برای ما جلوه میدن هدف پاک و مقدسی رو که داشتین. حامی خون شما هستیم اما به روشی که دیگران می خوان به همون روشی که خودمون میدونیم که درسته...

امروز صبح با صدای آهنگ ممد نبودی که نمی دونم از کجا میومد از خواب بیدار شدم. یه کم گوش کردم. بعد به ذهنم رسید که راستی خیلی هم بد نشد که ممد و امثال اون نموندن تا امروز اینایی رو که ما می بینیم رو ببینن. اونا یه روز رفتن جون دادن برا حفظ ناموس وطن ولی الان برای  حفظ ناموس پایتخت (یا هر شهر دیگه ای) دارن ناموس پایتخت رو بی آبرو میکنن. دارن به دخترای این مملکت توهین می کنن. به شخصیتشون به فکرشون به اعتقاداتشون میگیرن, می زنن, می برن هیچ کس هم نیست بگه آخه به کدوم جرم نکرده. فقط به خاطر این که 6 سانتی متر از موهاشون پیداس یا به خاطر این که جرم لوازم آرایششون از حد 2 سانتی متر مربع بیشتر شده! آخه کی میتونه حد درست یا غلط پوشش رو مشخص کنه!!؟؟

این بیشتر آزارم میده که این شهر فقط توسط دخترا ممکنه آسیب ببینه!!؟؟ یعنی اون پسری که یه شلوار پوشیده با فاق 10 سانتی متر یه بلوز پوشیده به ارتفای 40 سانت که تازه 35 سانت بالایی رو هم نبسته, هیچ آسیبی به عفت این شهر نمیزنه!؟ میتونه راست راست تو خیابونا راه بره چشم چرونی کنه!!!! تازه قسمت بهتر اونجایی که اگه این پسر کاری بکنه بی گناهه اون دختری مقصره که بد لباس پوشیده و ایشون رو تحریک کرده! 

واقعا اگه امروز امثال جهان آرا, باکری, همت, بابایی و ... بودن کجا بودن الان؟ نمی دونم شاید چون نیستن برامون شدن اینایی که هستن.

محمد جهان آرا همیشه در نظرم خیلی محترم بودی؛ اما این احترام بیشتر شد وقتی دوم خرداد 88 پای صحبتای پدر عزیزت نشستم. تازه اون روز فهمیدم که شماها کی بودین و دارن چطوری برای ما جلوه میدن هدف پاک و مقدسی رو که داشتین. حامی خون شما هستیم اما به روشی که دیگران می خوان به همون روشی که خودمون میدونیم که درسته...

قم. سوم خرداد 91

نظرات 3 + ارسال نظر
سهراب چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:15 http://sohrabkoshi.blogsky.com

خوش به حالت مَمّد جان که نبودی که ببینی همسنگرت بیژن کبیری را دو سال بعد از تو چگونه اعدام کردند ! خوش به حالت که نبودی که ببینی برادرت حسن را چگونه در اوین بردار کردند!
ممد نبودی ببینی و خوش به حالت که نبودی که ببینی....

پی نوشت :
سرهنگ بیژن کبیری ، همسنگر محمد جهان آرا و فرمانده کلاه سبزهای ارتش در عملیات شکست حصر آبادان و فتح خرمشهر بود . او در سال 63بخ حکم دادگاه انقلاب اعدام شد .
حسن جهان آرا برادر محمد جهان آرا در سال 67 در اوین اعدام شد .

خوش به حالت که نموندی و ندیدی و نسوختی...

اشک - غریبه سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:53 http://tashkan.blogsky.com

به قول ِآن شعار ِخوب:
بسیجی واقعی
باکری بود و همت...

شاهین یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:26

اولا که اگرپسری هم با این تیپی که شما می گید ببینن می گیرنش.درثانی خوبه که جهان آرا نیست تا ببینه دختراو پسرا با چه ریخت و قیافه هایی میان بیرون و هرزگی میکنن.تیپ امروز دختران بیشتر دل جهان ارا رو به درد میاره تا برخوردی که با این دخترا میشه.شما اگه برای جهان ارا احترام قاییلید حرمت خونش رو نگه میداشتید.اونها نرفتن بجنگند برای اینکه ناموسشون مثل...بیاد بیرون.متاسفم که ازهیچ چیز حتی آرمان این انسانهای بزرگ برداشت درستی ندارید و شان اون انسان ها رو درحد تفکرات سطحی خودتون پایین میارید

ممنونم از این همه لطف که در حق من داشتید.
قابل توجه شماکه نه گشت ارشاد نه هیچ کس دیگه نه تا حالا و نه هیچ وقت دیگه نمیتونه از ظاهر من ایرادی بگیره.
با این کارا نمیتونن پوشش دخترا رو درست کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد